کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاص۵۶۰ ميليون ريال اعتبار جهت ساماندهي گلزار شهداي شهرستان فارسان

26 مرداد 1393 ساعت 10:35

فرماندار فارسان بمناسبت سالروز ورود آزادگان به كشور باحضور در منازل آزادگان از آنان تجليل نمود و از اختصاص۵۶۰ ميليون ريال اعتبار جهت ساماندهي گلزار شهداي شهرستان فارسان خبر داد.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، فیروز احمدي افزود: امنيت و اقتدار موجود را مديون شهداء، ايثارگران، آزادگان و خانواده آنان دانست و توجه به خواسته و مشكلات آنان را از وظايف مسئولين دانست.

وی تصریح کرد: مفاهیم و ارزش های ناب دوران هشت سال دفاع مقدس و خاطرات رزمندگان و آزادگان دارای اهمیت بسزایی بوده و باید نسل به نسل انتقال یابد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین راهبردهای برنامه‌های فرهنگی در جامعه آشنایی نسل جوان با دستاوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و دوران دفاع مقدس است اظهار داشت: هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و آزادگی و همچنین معرفی ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز و خانواده‌های گرانقدرشان است.

احمدی با اشاره به سختی‌هایی که آزادگان عزیز در طول دوران اسارت کشیده‌اند، اظهار داشت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایستادگی و از خودگذشتگی آزادگان غیور است.

فرماندار فارسان در حاشيه اين ديدار اختصاص۵۶۰ ميليون ريال اعتبار از اعتبارات تملك دارائي و سرمايه اي استان جهت ساماندهي گلزار مطهرشهداي شهرستان را گوشه اي از وظيفه مسئولين جهت خواسته خانواده معظم شهدا دانست و خواستار حضور بيشتر مسئولين در جمع آنان شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 17017

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17017/اختصاص۵۶۰-ميليون-ريال-اعتبار-جهت-ساماندهي-گلزار-شهداي-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir