۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۶
کد مطلب : ۱۶۶۴۴
امام جمعه بن:

ملت‏‌هاى جهان در روز قدس مقاومت مسلحانه را تاييد کردند

در حالى غرب تلاش دارد تا مقاومت را تروريست و عامل بحران معرفى کند، ملت‌هاى جهان در روز قدس و پيش از اين در حمايت از غزه نشان دادند كه آن‏‌ها نه تنها مقاومت را تروريست نمى‌دانند بلكه مقاومت مسلحانه را تاييد و آن‏ را راهكار پايان جنايات صهيونيست‌ها مى‌دانند.
ملت‏‌هاى جهان در روز قدس مقاومت مسلحانه را تاييد کردند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت السلام غضنفري خطيب نماز جمعه در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته به‏ مناسبت سالگرد نهضت مشروطه و سالروز شهادت آيت ‏الله شهيد شيخ فضل‏ الله نورى(ره) گفت: منشأ روحانيت‏ ستيزى استكبار، قدرت روحانيت‏ است.

وی افزود: هدف نهايى ضربه دشمن، اسلام‏ است. اين ‏ها به روحانى هم كارى ندارند، اين‏ها به اسلام كار دارند.

غضنفري با اشاره به روز حقوق بشر اسلامى و بمباران اتمى هيروشيما و ناكازاكى توسط آمريكا در ۱۹۴۵ ميلادى و كشتار مردم بي گناه غزه توسط صهيونيست هاى خون‏ آشام در روزهاى جارى گفت: امروز دشمنان دنياى اسلام،با ابزارهاى دين وارد مى ‏شوند، با ابزارهاى اخلاق وارد مى ‏شوند، بايد هشيار بود.

امام جمعه بن خاطرنشان کرد: آنجايى كه مى ‏خواهند افكار عمومى مردم غيرمسلمان را فريب بدهند، نام حقوق بشر، دموكراسى، قرآن و اسلام را مى‏ آورند، در حالى كه نه به اسلام و قرآن اعتقادى دارند، نه به حقوق بشر اعتقادى دارند. اين ‏را امت اسلامى بايد بداند.

غضنفری گفت: محاصره ظالمانه غزه، يك حركت بسيار قساوت‏ آميز و وحشيانه است و با شگفتى فراوان، مورد تأييد و تصديق و حمايت آمريكا و انگليس و قدرتهاى غربى است که داعيه دفاع از حقوق بشر را هم دائم تكرار مى‏ كنند.

وی تصريح کرد: سازمان هاى مدعى حقوق بشر ايستاده ‏اند تماشا مى‏ كنند. قدرت هاى غربى نه فقط تماشا، بلكه حمايت مى‏ كنند. متأسفانه بسيارى از كشورهایى كه بايد دفاع كنند، يعنى برخى كشورهاى عربى، برخى كشورهاى اسلامى سكوت محض كرده‏ اند.

امام جمعه بن گفت: آمريكاى هيروشيما که به بمباران اتمى هيروشيما افتخار مي کند، مدعي حقوق بشر است.

وي افزود: در حادثه هيروشيما آمريکا نه تنها اعتراف نکرد بلکه به حادثه هيروشيما افتخار مي كند و اعلام كرد كه ما از حادثه هيروشيما احساس خجا لت نمى ‏كنيم، با اين استدلال كه اگر ما اين چند هزار را نمى‏ كشتيم، بعداً ممكن بود بيشتر از آن در همه دنيا كشته شوند و بدين‏ ترتيب دلسوزى قيّم ‏مآبانه آمريكا نسبت به همه دنيا را به رخ مى ‏كشد.

خطيب نماز جمعه بن گفت: ملت ايران بار ديگر با حضور يكپارچه در راهپيمايى روز قدس ۹۳، حمايت خود از ملت مظلوم فلسطين در مقابل رژيم غاصب و متجاوز صهيونيستى را اعلام كرد.

وي افزود: راهپيمايى روز قدس امسال به‏ دليل همزمانى با حملات وحشيانه ‏ى رژيم صهيونيستى به نوار غزه كه تاكنون به كشته ‏شدن بيش از هزار تن از ساكنان اين منطقه به ‏ويژه كودكان و زنان منجر شده است، از اهميت ويژه‏ اى برخوردار بود و هرچه با شكوه‏ تر برگزار شد.

غضنفری با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپيمايي بزرگ روز قدس گفت: حضور ملت‏ هاى مختلف در روز قدس نشان مى‏ دهد كه ادعاى غرب مبنى بر فلسطينى و عربى بودن مسأله فلسطين، ادعايى واهى است و فلسطين مسأله‏ هاى براى تمام بشريت است.

وی افزود:در حالى غرب تلاش دارد تا مقاومت را تروريست و عامل بحران معرفى نمايد، ملت‏ هاى جهان در روز قدس و پيش از اين در حمايت از غزه نشان دادند كه آن‏ ها نه تنها مقاومت را تروريست نمى ‏دانند بلكه مقاومت مسلحانه را تأييد و آن‏ را راهكار پايان جنايات صهيونيست‏ ها مى ‏دانند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۳:۵۰

9 Jan 2020