کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بن:

ملت‏‌هاى جهان در روز قدس مقاومت مسلحانه را تاييد کردند

11 مرداد 1393 ساعت 7:56

در حالى غرب تلاش دارد تا مقاومت را تروريست و عامل بحران معرفى کند، ملت‌هاى جهان در روز قدس و پيش از اين در حمايت از غزه نشان دادند كه آن‏‌ها نه تنها مقاومت را تروريست نمى‌دانند بلكه مقاومت مسلحانه را تاييد و آن‏ را راهكار پايان جنايات صهيونيست‌ها مى‌دانند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت السلام غضنفري خطيب نماز جمعه در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته به‏ مناسبت سالگرد نهضت مشروطه و سالروز شهادت آيت ‏الله شهيد شيخ فضل‏ الله نورى(ره) گفت: منشأ روحانيت‏ ستيزى استكبار، قدرت روحانيت‏ است.

وی افزود: هدف نهايى ضربه دشمن، اسلام‏ است. اين ‏ها به روحانى هم كارى ندارند، اين‏ها به اسلام كار دارند.

غضنفري با اشاره به روز حقوق بشر اسلامى و بمباران اتمى هيروشيما و ناكازاكى توسط آمريكا در ۱۹۴۵ ميلادى و كشتار مردم بي گناه غزه توسط صهيونيست هاى خون‏ آشام در روزهاى جارى گفت: امروز دشمنان دنياى اسلام،با ابزارهاى دين وارد مى ‏شوند، با ابزارهاى اخلاق وارد مى ‏شوند، بايد هشيار بود.

امام جمعه بن خاطرنشان کرد: آنجايى كه مى ‏خواهند افكار عمومى مردم غيرمسلمان را فريب بدهند، نام حقوق بشر، دموكراسى، قرآن و اسلام را مى‏ آورند، در حالى كه نه به اسلام و قرآن اعتقادى دارند، نه به حقوق بشر اعتقادى دارند. اين ‏را امت اسلامى بايد بداند.

غضنفری گفت: محاصره ظالمانه غزه، يك حركت بسيار قساوت‏ آميز و وحشيانه است و با شگفتى فراوان، مورد تأييد و تصديق و حمايت آمريكا و انگليس و قدرتهاى غربى است که داعيه دفاع از حقوق بشر را هم دائم تكرار مى‏ كنند.

وی تصريح کرد: سازمان هاى مدعى حقوق بشر ايستاده ‏اند تماشا مى‏ كنند. قدرت هاى غربى نه فقط تماشا، بلكه حمايت مى‏ كنند. متأسفانه بسيارى از كشورهایى كه بايد دفاع كنند، يعنى برخى كشورهاى عربى، برخى كشورهاى اسلامى سكوت محض كرده‏ اند.

امام جمعه بن گفت: آمريكاى هيروشيما که به بمباران اتمى هيروشيما افتخار مي کند، مدعي حقوق بشر است.

وي افزود: در حادثه هيروشيما آمريکا نه تنها اعتراف نکرد بلکه به حادثه هيروشيما افتخار مي كند و اعلام كرد كه ما از حادثه هيروشيما احساس خجا لت نمى ‏كنيم، با اين استدلال كه اگر ما اين چند هزار را نمى‏ كشتيم، بعداً ممكن بود بيشتر از آن در همه دنيا كشته شوند و بدين‏ ترتيب دلسوزى قيّم ‏مآبانه آمريكا نسبت به همه دنيا را به رخ مى ‏كشد.

خطيب نماز جمعه بن گفت: ملت ايران بار ديگر با حضور يكپارچه در راهپيمايى روز قدس ۹۳، حمايت خود از ملت مظلوم فلسطين در مقابل رژيم غاصب و متجاوز صهيونيستى را اعلام كرد.

وي افزود: راهپيمايى روز قدس امسال به‏ دليل همزمانى با حملات وحشيانه ‏ى رژيم صهيونيستى به نوار غزه كه تاكنون به كشته ‏شدن بيش از هزار تن از ساكنان اين منطقه به ‏ويژه كودكان و زنان منجر شده است، از اهميت ويژه‏ اى برخوردار بود و هرچه با شكوه‏ تر برگزار شد.

غضنفری با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپيمايي بزرگ روز قدس گفت: حضور ملت‏ هاى مختلف در روز قدس نشان مى‏ دهد كه ادعاى غرب مبنى بر فلسطينى و عربى بودن مسأله فلسطين، ادعايى واهى است و فلسطين مسأله‏ هاى براى تمام بشريت است.

وی افزود:در حالى غرب تلاش دارد تا مقاومت را تروريست و عامل بحران معرفى نمايد، ملت‏ هاى جهان در روز قدس و پيش از اين در حمايت از غزه نشان دادند كه آن‏ ها نه تنها مقاومت را تروريست نمى ‏دانند بلكه مقاومت مسلحانه را تأييد و آن‏ را راهكار پايان جنايات صهيونيست‏ ها مى ‏دانند.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 16644

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16644/ملت-هاى-جهان-روز-قدس-مقاومت-مسلحانه-تاييد-کردند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir