۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۱۶۶۳۷
امام جمعه موقت فارسان

سازمان آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال پایدار نقش کلیدی دارد

سازمان آموزش فنی و حرفه ای یکی از دستگاه های تاثیر گذار در ایجاد اشتغال مولد و پایدار است که می تواند نقش کلیدی در رشد و توسعه اقتصادی شهرستان ایفا کند.
سازمان آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال پایدار نقش کلیدی دارد
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت الاسلام علی نصیری به سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و افزود: همه باید از ظرفیتهای حضور این سفر در جهت توسعه استان و شهرستان گام برداریم .

وی در ادامه به ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: این نهاد که یکی از ارکان و بنیان‌های اصلی تبلیغات انقلاب محسوب می‌گردد، رسالت سیاستگذاری، مدیریت و هماهنگ نمودن مراسم، آئین‌ها و مناسبت‌های انقلاب اسلامی را بر عهده داشته و تاکنون سعی و تلاش بسیاری در خصوص انجام این رسالت خطیر و وظیفه‌ی مهم نموده است.

نصیری ادامه داد: برگزاری آیین ها و گرامیداشت وقایع مختلف انقلاب در واقع احیای سنت اسلامی و بزرگداشت شعائر نظام بوده که این نهاد در راستای انجام رسالت خود همواره موفق بوده است.

خطیب موقت فارسان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای یکی از دستگاه های تاثیر گذار در ایجاد اشتغال مولد و پایدار است.

وی اظهار داشت: آموزش های مهارتی می تواند نقش کلیدی در رشد و توسعه اقتصادی شهرستان فارسان را به همراه داشته باشد .

وی توجه به آموزش های مهارتی و گسترش بیش از پیش این آموزش در سطح شهرستان و روستاها را از عوامل مهم در جهت اقتصاد خانواده ها دانست .

امام جمعه موقت فارسان، مجموعه فنی و حرفه ای شهرستان را یکی از دستگاه های پویا و پرتلاش سطح استان دانست و خواستار گسترش روزافزون آموزش های مهارتی در سطح شهرستان شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۶:۰۴

30 Dec 2019