کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت فارسان

سازمان آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال پایدار نقش کلیدی دارد

11 مرداد 1393 ساعت 8:48

سازمان آموزش فنی و حرفه ای یکی از دستگاه های تاثیر گذار در ایجاد اشتغال مولد و پایدار است که می تواند نقش کلیدی در رشد و توسعه اقتصادی شهرستان ایفا کند.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت الاسلام علی نصیری به سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و افزود: همه باید از ظرفیتهای حضور این سفر در جهت توسعه استان و شهرستان گام برداریم .

وی در ادامه به ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: این نهاد که یکی از ارکان و بنیان‌های اصلی تبلیغات انقلاب محسوب می‌گردد، رسالت سیاستگذاری، مدیریت و هماهنگ نمودن مراسم، آئین‌ها و مناسبت‌های انقلاب اسلامی را بر عهده داشته و تاکنون سعی و تلاش بسیاری در خصوص انجام این رسالت خطیر و وظیفه‌ی مهم نموده است.

نصیری ادامه داد: برگزاری آیین ها و گرامیداشت وقایع مختلف انقلاب در واقع احیای سنت اسلامی و بزرگداشت شعائر نظام بوده که این نهاد در راستای انجام رسالت خود همواره موفق بوده است.

خطیب موقت فارسان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای یکی از دستگاه های تاثیر گذار در ایجاد اشتغال مولد و پایدار است.

وی اظهار داشت: آموزش های مهارتی می تواند نقش کلیدی در رشد و توسعه اقتصادی شهرستان فارسان را به همراه داشته باشد .

وی توجه به آموزش های مهارتی و گسترش بیش از پیش این آموزش در سطح شهرستان و روستاها را از عوامل مهم در جهت اقتصاد خانواده ها دانست .

امام جمعه موقت فارسان، مجموعه فنی و حرفه ای شهرستان را یکی از دستگاه های پویا و پرتلاش سطح استان دانست و خواستار گسترش روزافزون آموزش های مهارتی در سطح شهرستان شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16637

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16637/سازمان-آموزش-فنی-حرفه-ایجاد-اشتغال-پایدار-نقش-کلیدی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir