۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۱۶۲۸۷

ضیافت افطاری 300 مددجو در اردل

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردل گفت:ضیافت افطاری 350 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردل دیشب در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل برگزار شد .
ضیافت افطاری 300 مددجو در اردل
به گزارش جهانبین نیوز، نصرت الله موسایی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار هفت چشمه از برگزاری ضیافت رمضان باحضور ۳۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت خبر داد و افزود: این مراسم با مشارکت دفتر امام جمعه برگزار شد.

موسایی در ادامه با بیان اینکه یکی از جلوه های زیبای احسان، اطعام و یکی از اقسام اطعام، "افطاری" دادن است که بهترین راه برای تحصیل فضیلت، سخاوت و احسان برای آدمی است اظهار کرد: پیامبر اعظم(ص) در خطبه ای قبل از ورود به ماه مبارک رمضان با اشاره به فضیلت افطاری می فرمایند " ای مردم، هر کدام از شما روزه دار مومنی را در این ماه افطار دهد، در نزد خدا ثوابی معادل آزاد کردن یک بنده و همچنین آمرزش گناهان گذشته را دارد".

وی خاطرنشان کرد: احسان به دیگران و انفاق به همنوعان، فاصله های اجتماعی را که بواسطه نیازمندی بین طبقات مردم بوجود می آید، کمرنگ کرده و حتی از بین می برد، این دستور الهی رابطه ای دقیق با تربیت انسان دارد و دستور به احسان و نیکوکاری یک راه و روش برای انسان سازی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۴:۵۰

29 Dec 2019