کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضیافت افطاری 300 مددجو در اردل

30 تير 1393 ساعت 10:37

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردل گفت:ضیافت افطاری 350 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردل دیشب در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل برگزار شد .


به گزارش جهانبین نیوز، نصرت الله موسایی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار هفت چشمه از برگزاری ضیافت رمضان باحضور ۳۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت خبر داد و افزود: این مراسم با مشارکت دفتر امام جمعه برگزار شد.

موسایی در ادامه با بیان اینکه یکی از جلوه های زیبای احسان، اطعام و یکی از اقسام اطعام، "افطاری" دادن است که بهترین راه برای تحصیل فضیلت، سخاوت و احسان برای آدمی است اظهار کرد: پیامبر اعظم(ص) در خطبه ای قبل از ورود به ماه مبارک رمضان با اشاره به فضیلت افطاری می فرمایند " ای مردم، هر کدام از شما روزه دار مومنی را در این ماه افطار دهد، در نزد خدا ثوابی معادل آزاد کردن یک بنده و همچنین آمرزش گناهان گذشته را دارد".

وی خاطرنشان کرد: احسان به دیگران و انفاق به همنوعان، فاصله های اجتماعی را که بواسطه نیازمندی بین طبقات مردم بوجود می آید، کمرنگ کرده و حتی از بین می برد، این دستور الهی رابطه ای دقیق با تربیت انسان دارد و دستور به احسان و نیکوکاری یک راه و روش برای انسان سازی است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16287

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16287/ضیافت-افطاری-300-مددجو-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir