۰
plusresetminus
در آستانه روز قدس ستاد برگزاري نماز جمعه شهرستان بن در حمايت از مردم مظلوم غزه بیانیه صادر کرده است.
بيانيه ستاد برگزاري نماز جمعه شهرستان بن در حمايت از مردم مظلوم غزه در آستانه روز قدس
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

"روز قدس روز حيات اسلام است." امام خميني (ره)

بيش از دو هفته سرزمين غزه زير گلوله و بمباران‏ هاى بى‏ وقفه نظاميان رژيم صهيونيستى است. بهانه اين حملات ددمنشانه، ربوده‏ شدن سه شهرك ‏نشين صهيونيست و كشته‏ شدن آن‏ها است. حماس هرگونه دخالت در اين جريان را به‏ صراحت رد كرده بود. از آن زمان تاكنون جاى جاى باريكه غزه آماج حملات هولناك است.

ساختمان‏ ها فرو مى‏ ريزند، زنان و كودكان در زير خروارها آوار مدفون مى‏ شوند، آتش در همه‏ جاى غزه زبانه مى‏ كشد، در بسيارى از محلات آب و برق قطع است و زندگى در گرماى طاقت‏ فرساى نوار غزه بر زنان و كودكان سخت شده است، امكانات دارويى به‏ شدت كاهش يافته است. ساكنان غزه ماه رمضان را با صداى غرش هواپيماها و فرود بمب‏ ها، افطار مى‏ كنند. در هر افطار و سحرى شاهد پرپرشدن جوانان و نوجوانان خويش بوده و صهيونيست‏ ها افطارها و سحرهاى آنان را خونين كرده ‏اند.

دنياى عجيبى است، مدعيان دفاع از حقوق بشر در برابر اين همه جنايت و وحشى‏گرى نه تنها سكوت كرده ‏اند، بلكه تمام‏ قد در كنار قاتلين ملت فلسطين ايستاده ‏اند. آمريكايى‏ ها و اروپايى ‏ها با وقاحت تمام، حملات ارتش رژيم صهيونيستى را حق اين رژيم دانسته و از آن حمايت مى‏ كنند و در همان حال از شليك موشك‏ هاى نيروهاى مقاومت اسلامى كه در پاسخ به بمباران‏ هاى اشغالگران صورت مى‏ گيرد، انتقاد مى‏ نمايند و به قول معروف «سنگ‏ ها را بسته‏ اند و سگ‏ ها را رها كرده‏ اند.» تا الان وزارت بهداشت فلسطين، از افزايش شمار قربانيان حملات هوايى رژيم صهيونيستى به مناطق مختلف نوار غزه به ۲۲۶ شهيد و ۱۶۷۸ زخمى خبر داد. در اين ميان فقط ۳۳ كودك به شهادت رسيده ‏اند.

انتهاي پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۶:۴۴

26 Dec 2019