کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بيانيه ستاد برگزاري نماز جمعه شهرستان بن در حمايت از مردم مظلوم غزه در آستانه روز قدس

27 تير 1393 ساعت 17:02

در آستانه روز قدس ستاد برگزاري نماز جمعه شهرستان بن در حمايت از مردم مظلوم غزه بیانیه صادر کرده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

"روز قدس روز حيات اسلام است." امام خميني (ره)

بيش از دو هفته سرزمين غزه زير گلوله و بمباران‏ هاى بى‏ وقفه نظاميان رژيم صهيونيستى است. بهانه اين حملات ددمنشانه، ربوده‏ شدن سه شهرك ‏نشين صهيونيست و كشته‏ شدن آن‏ها است. حماس هرگونه دخالت در اين جريان را به‏ صراحت رد كرده بود. از آن زمان تاكنون جاى جاى باريكه غزه آماج حملات هولناك است.

ساختمان‏ ها فرو مى‏ ريزند، زنان و كودكان در زير خروارها آوار مدفون مى‏ شوند، آتش در همه‏ جاى غزه زبانه مى‏ كشد، در بسيارى از محلات آب و برق قطع است و زندگى در گرماى طاقت‏ فرساى نوار غزه بر زنان و كودكان سخت شده است، امكانات دارويى به‏ شدت كاهش يافته است. ساكنان غزه ماه رمضان را با صداى غرش هواپيماها و فرود بمب‏ ها، افطار مى‏ كنند. در هر افطار و سحرى شاهد پرپرشدن جوانان و نوجوانان خويش بوده و صهيونيست‏ ها افطارها و سحرهاى آنان را خونين كرده ‏اند.

دنياى عجيبى است، مدعيان دفاع از حقوق بشر در برابر اين همه جنايت و وحشى‏گرى نه تنها سكوت كرده ‏اند، بلكه تمام‏ قد در كنار قاتلين ملت فلسطين ايستاده ‏اند. آمريكايى‏ ها و اروپايى ‏ها با وقاحت تمام، حملات ارتش رژيم صهيونيستى را حق اين رژيم دانسته و از آن حمايت مى‏ كنند و در همان حال از شليك موشك‏ هاى نيروهاى مقاومت اسلامى كه در پاسخ به بمباران‏ هاى اشغالگران صورت مى‏ گيرد، انتقاد مى‏ نمايند و به قول معروف «سنگ‏ ها را بسته‏ اند و سگ‏ ها را رها كرده‏ اند.» تا الان وزارت بهداشت فلسطين، از افزايش شمار قربانيان حملات هوايى رژيم صهيونيستى به مناطق مختلف نوار غزه به ۲۲۶ شهيد و ۱۶۷۸ زخمى خبر داد. در اين ميان فقط ۳۳ كودك به شهادت رسيده ‏اند.

انتهاي پیام/


کد مطلب: 16252

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16252/بيانيه-ستاد-برگزاري-نماز-جمعه-شهرستان-بن-حمايت-مردم-مظلوم-غزه-آستانه-روز-قدس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir