۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۱۶۲۱۶
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردل:

مراسم شبهای قدر در 90 مسجد و حسینیه اردل برگزار می شود

از مسئولان هیئت‌ها و مسئولان فرهنگی و مذهبی انتظار داریم نسبت به افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی در این لیالی اهتمام ورزند.
مراسم شبهای قدر در 90 مسجد و حسینیه اردل برگزار می شود
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام سید حسن چراغی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار هفت چشمه اظهار داشت:شب‏های قدر، اوج پر گشودن در فضای نیایش و بندگی و نهایت شکوفایی رحمت الهی بر بندگان است.

چراغی افزود: شب قدر شبی است که تعیین کننده مقدرات یکساله انسانهاست و از موهبت هایی که بر امت پیامبر گرامی اسلام (ص) بخشیده شده محسوب می شود.

وی گفت: روحانیون و مبلغان در این شبها وظیفه دارند علاوه بر سخنرانی در مورد ویژگی و اهمیت شب های قدر به بیان سیره و روش زندگی امیر المومنین (ع) بپردازند.

این مسئول خاطر نشان کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته مراسم احیای شب‌های قدر در همه مساجد و حتی حسینیه‌های شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل همچنین از برنامه‌های این لیالی سخن گفت و افزود: قرائت یک جزء قرآن، دعای افتتاح، جوشن کبیر، زیارت عاشورا، ذکر مصیبت، سینه‌زنی و مراسم قرآن به سر در اکثر این مساجد برگزار خواهد شد.

چراغی بیان کرد: از مسئولان هیئت‌ها و مسئولان فرهنگی و مذهبی انتظار داریم نسبت به افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی اهتمام ورزند تا شاهد جذب جوانان به این مراسمات باشیم.

وی یادآور شد: باید دست به دست هم دهیم و از ظرفیت موجود برای بهبود برنامه‌ها استفاده کنیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/
انتهای پیام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۴:۳۰

31 Dec 2019