کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردل:

مراسم شبهای قدر در 90 مسجد و حسینیه اردل برگزار می شود

25 تير 1393 ساعت 12:26

از مسئولان هیئت‌ها و مسئولان فرهنگی و مذهبی انتظار داریم نسبت به افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی در این لیالی اهتمام ورزند.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام سید حسن چراغی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار هفت چشمه اظهار داشت:شب‏های قدر، اوج پر گشودن در فضای نیایش و بندگی و نهایت شکوفایی رحمت الهی بر بندگان است.

چراغی افزود: شب قدر شبی است که تعیین کننده مقدرات یکساله انسانهاست و از موهبت هایی که بر امت پیامبر گرامی اسلام (ص) بخشیده شده محسوب می شود.

وی گفت: روحانیون و مبلغان در این شبها وظیفه دارند علاوه بر سخنرانی در مورد ویژگی و اهمیت شب های قدر به بیان سیره و روش زندگی امیر المومنین (ع) بپردازند.

این مسئول خاطر نشان کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته مراسم احیای شب‌های قدر در همه مساجد و حتی حسینیه‌های شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل همچنین از برنامه‌های این لیالی سخن گفت و افزود: قرائت یک جزء قرآن، دعای افتتاح، جوشن کبیر، زیارت عاشورا، ذکر مصیبت، سینه‌زنی و مراسم قرآن به سر در اکثر این مساجد برگزار خواهد شد.

چراغی بیان کرد: از مسئولان هیئت‌ها و مسئولان فرهنگی و مذهبی انتظار داریم نسبت به افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی اهتمام ورزند تا شاهد جذب جوانان به این مراسمات باشیم.

وی یادآور شد: باید دست به دست هم دهیم و از ظرفیت موجود برای بهبود برنامه‌ها استفاده کنیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/
انتهای پیام


کد مطلب: 16216

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16216/مراسم-شبهای-قدر-90-مسجد-حسینیه-اردل-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir