۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۱۶۲۱۱
مسئول کانون گردشگری پارک تهلیجان خبر داد

برگزاری برنامه "به همین سادگی" در پارک تهلیجان شهرکرد

برنامه "به همین سادگی است" که در راستای پاسخگویی به شبهات مختلف و با عناوینی مانند ازدواج در وقت ازدواج، سبک و سیاق جوانی، عفاف و نقش آن در خانواده در محل پارک تهلیجان در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۹:۳۰ تا اذان مغرب برگزار می‌شود.
برگزاری برنامه "به همین سادگی" در پارک تهلیجان شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز، مجتبی عسکری، مسئول کانون گردشگری پارک تهلیجان در گفت‌وگو با خبرنگار بام ایران خبر گفت: کانون گردشگری پارک تهلیجان شهر شهرکرد برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان و خانواده ها از نیمه شعبان راه‌اندازی شده است.

وی در خصوص فعالیت های این کانون تصریح کرد: یکی از این فعالیت ها، برنامه "به همین سادگی است" که در راستای پاسخگویی به شبهات مختلف و با عناوینی مانند ازدواج در وقت ازدواج، سبک و سیاق جوانی، عفاف و نقش آن در خانواده در محل پارک تهلیجان در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۹:۳۰ تا اذان مغرب برگزار می‌شود.

وی افزود: مخاطب برنامه مذکور عامه مردم به خصوص خانواده ها و جوانان حاضر در پارک هستند.

عسکری بیان داشت: این برنامه که به صورت پرسش و پاسخ و با حضور کارشناس و مشاور خانواده حضرت حجت الاسلام والمسلمین باقری می باشد مورد توجه اقشار مختلف قرار گرفته است و مخاطبان رضایت خود را از برنامه مذکور اعلام داشته اند.

وی اذعان داشت: از نکات قابل توجه این برنامه می توان به حضور مردم علاقه مند، صمیمی و سادگی و در عین حال جامع بودن جواب های کارشناس برنامه است که با استقبال شرکت کنندگان همراه بوده است.

عسکری پاسخگویی به سوالات و شبهات، رفع دغدغه های خانواده ها، درونی کردن سبک زندگی اسلامی و و اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و تعمیق معنویت را از جمله اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۳:۴۶

2 Jan 2020