کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول کانون گردشگری پارک تهلیجان خبر داد

برگزاری برنامه "به همین سادگی" در پارک تهلیجان شهرکرد

25 تير 1393 ساعت 9:15

برنامه "به همین سادگی است" که در راستای پاسخگویی به شبهات مختلف و با عناوینی مانند ازدواج در وقت ازدواج، سبک و سیاق جوانی، عفاف و نقش آن در خانواده در محل پارک تهلیجان در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۹:۳۰ تا اذان مغرب برگزار می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز، مجتبی عسکری، مسئول کانون گردشگری پارک تهلیجان در گفت‌وگو با خبرنگار بام ایران خبر گفت: کانون گردشگری پارک تهلیجان شهر شهرکرد برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان و خانواده ها از نیمه شعبان راه‌اندازی شده است.

وی در خصوص فعالیت های این کانون تصریح کرد: یکی از این فعالیت ها، برنامه "به همین سادگی است" که در راستای پاسخگویی به شبهات مختلف و با عناوینی مانند ازدواج در وقت ازدواج، سبک و سیاق جوانی، عفاف و نقش آن در خانواده در محل پارک تهلیجان در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۹:۳۰ تا اذان مغرب برگزار می‌شود.

وی افزود: مخاطب برنامه مذکور عامه مردم به خصوص خانواده ها و جوانان حاضر در پارک هستند.

عسکری بیان داشت: این برنامه که به صورت پرسش و پاسخ و با حضور کارشناس و مشاور خانواده حضرت حجت الاسلام والمسلمین باقری می باشد مورد توجه اقشار مختلف قرار گرفته است و مخاطبان رضایت خود را از برنامه مذکور اعلام داشته اند.

وی اذعان داشت: از نکات قابل توجه این برنامه می توان به حضور مردم علاقه مند، صمیمی و سادگی و در عین حال جامع بودن جواب های کارشناس برنامه است که با استقبال شرکت کنندگان همراه بوده است.

عسکری پاسخگویی به سوالات و شبهات، رفع دغدغه های خانواده ها، درونی کردن سبک زندگی اسلامی و و اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و تعمیق معنویت را از جمله اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16211

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16211/برگزاری-برنامه-همین-سادگی-پارک-تهلیجان-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir