۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۱۶۰۹۴

گردهمایی بانوان در حمایت از عفاف و حجاب در شهرکرد برگزار می‌شود

مدیر موسسه کوثر هستی چهارمحال و بختیاری گفت: گردهمایی بانوان استان در حمایت از عفاف و حجاب و برائت از توطئه ها و هجمه های دشمن در جهت ترویج بی حجابی در شهرکرد برگزار می شود.
گردهمایی بانوان در حمایت از عفاف و حجاب در شهرکرد برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، افسانه امانی در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر با اعلام این خبر افزود: این گردهمایی راس ساعت ۱۷ در مهدیه مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد با حضور اقشار مختلف خواهران استان و تشکل های مردم نهاد بانوان برگزار می شود.

امانی، عفاف را ودیعه‌ای مقدس و موهبتی الهی اسلامی دانست که انقلاب اسلامی آن را به زنان بازگرداند تا به داشتن آن ببالند و دوشادوش مردان در جهت تحقق جامعه‌ای فاطمی در راستای رسیدن به دولتی مهدوی تلاشی مقدس از خود نشان دهند.

وی تصریح کرد: در وضعیت کنونی که در اوج تهاجمات فرهنگی از طریق رسانه ها و ماهواره ها هستیم که در شکل های مختلف به ترویج بی حجابی و بی عفتی می پردازند شناساندن فرهنگ عفاف و حجاب به نسل جوان امری ضروری و حیاتی است.

مدیر موسسه کوثر هستی استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: عفاف و حجاب در دین و آیین ما از جایگاه والا و ویژه‌ای برخوردار است و پشتوانه ای برای کشور ما در برابر تهاجمات و توطئه های دشمنان به شمار می‎رود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۰:۴۹

2 Jan 2020