کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گردهمایی بانوان در حمایت از عفاف و حجاب در شهرکرد برگزار می‌شود

21 تير 1393 ساعت 12:26

مدیر موسسه کوثر هستی چهارمحال و بختیاری گفت: گردهمایی بانوان استان در حمایت از عفاف و حجاب و برائت از توطئه ها و هجمه های دشمن در جهت ترویج بی حجابی در شهرکرد برگزار می شود.


به گزارش جهانبین نیوز، افسانه امانی در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر با اعلام این خبر افزود: این گردهمایی راس ساعت ۱۷ در مهدیه مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد با حضور اقشار مختلف خواهران استان و تشکل های مردم نهاد بانوان برگزار می شود.

امانی، عفاف را ودیعه‌ای مقدس و موهبتی الهی اسلامی دانست که انقلاب اسلامی آن را به زنان بازگرداند تا به داشتن آن ببالند و دوشادوش مردان در جهت تحقق جامعه‌ای فاطمی در راستای رسیدن به دولتی مهدوی تلاشی مقدس از خود نشان دهند.

وی تصریح کرد: در وضعیت کنونی که در اوج تهاجمات فرهنگی از طریق رسانه ها و ماهواره ها هستیم که در شکل های مختلف به ترویج بی حجابی و بی عفتی می پردازند شناساندن فرهنگ عفاف و حجاب به نسل جوان امری ضروری و حیاتی است.

مدیر موسسه کوثر هستی استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: عفاف و حجاب در دین و آیین ما از جایگاه والا و ویژه‌ای برخوردار است و پشتوانه ای برای کشور ما در برابر تهاجمات و توطئه های دشمنان به شمار می‎رود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16094

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16094/گردهمایی-بانوان-حمایت-عفاف-حجاب-شهرکرد-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir