۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۱۵۴۵۹
رئیس گروه هیئات مذهبی استان خبر داد

آغاز اجرای طرح رابط فرهنگی در چهارمحال وبختیاری

رئیس گروه هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی از اجرای طرح رابط فرهنگی هیئات مذهبی در استان خبر داد و آن را در راستای تربیت فرهنگی دانست.
آغاز اجرای طرح رابط فرهنگی در چهارمحال وبختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، ابراهیم غلامرضایی، رئیس گروه هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان که همزمان با روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی برگزار شد، با اشاره به آغاز طرح رابطین فرهنگی هیئت های مذهبی در کشور، از انتخاب رابط فرهنگی استان خبر داد.

وی، توسعه فرهنگ دینی و خارج کردن هیئت‌های مذهبی از فعالیت صرف عزاداری و تأثیرگذاری در فعالیت‌های فرهنگی را هدف از راه اندازی این طرح در کشور دانست.

غلامرضایی، مقابله با تهاجم فرهنگی نرم دشمن را جزء تأکیدات ویژه رهبر انقلاب و دغدغه و وظیفه اصلی تمام دستگاه‌های فرهنگی دانست و گفت: متاسفانه پول‎های کلان توسط دست‎های پنهان و آشکار و تقویت شده از خارج کشور به هیئت‎های مذهبی تزریق می‎شود که تنها اردوگاه دشمن را به واسطه هیئت‎های مذهبی تقویت می‎کند و این یک خطر جدی برای جامعه است.

رئیس گروه هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه متاسفانه هیئت مذهبی در استان چهارمحال و بختیاری نیز در معرض این گونه تهدیدات قرار دارند، بر لزوم چاره اندیشی و مقابله با این جریانات خرابکارانه تاکید کرد و گفت: دشمنان در حال حاضر از هئیات مذهبی به‌عنوان یک ابزار برای ضربه زدن به پیکره اسلام استفاده کرده و اقدامات نسنجیده برخی هیئت‌ها به معنای واقعی کلمه آب در آسیب دشمن می‎ریزد.

غلامرضایی، راه اندازی شبکه‌های ماهواره‎ای با عناوین دینی را یکی از اقدامات خرابکارانه دشمنان علیه اسلام و ارزش‌ها دانست و با اشاره به تزریق گسترده پول به شبکه‎های ماهواره‌ای با عنوان اسلامی تصریح کرد: تخریب جایگاه شیعه از مهم‎ترین اهداف و برنامه‌های این شبکه‎های ماهواره‎ای محسوب می‎شود.

وی با تاکید بر اینکه مقابله و تضعیف جایگاه رهبری هدف اصلی دشمنان نظام و انقلاب در راه اندازی این شبکه‏ های ماهواره ای است، بر حفظ هوشیاری و بصیرت هیئت‎های مذهبی در حفظ ارزش‎ها تأکید کرد.

غلامرضایی طرح رابطان فرهنگی در هیئت ها را به دنبال رفع این آسیب ها و بصیرت افزایی برشمرد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۰:۵۴

30 Dec 2019