کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس گروه هیئات مذهبی استان خبر داد

آغاز اجرای طرح رابط فرهنگی در چهارمحال وبختیاری

2 تير 1393 ساعت 10:00

رئیس گروه هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی از اجرای طرح رابط فرهنگی هیئات مذهبی در استان خبر داد و آن را در راستای تربیت فرهنگی دانست.


به گزارش جهانبین نیوز، ابراهیم غلامرضایی، رئیس گروه هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان که همزمان با روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی برگزار شد، با اشاره به آغاز طرح رابطین فرهنگی هیئت های مذهبی در کشور، از انتخاب رابط فرهنگی استان خبر داد.

وی، توسعه فرهنگ دینی و خارج کردن هیئت‌های مذهبی از فعالیت صرف عزاداری و تأثیرگذاری در فعالیت‌های فرهنگی را هدف از راه اندازی این طرح در کشور دانست.

غلامرضایی، مقابله با تهاجم فرهنگی نرم دشمن را جزء تأکیدات ویژه رهبر انقلاب و دغدغه و وظیفه اصلی تمام دستگاه‌های فرهنگی دانست و گفت: متاسفانه پول‎های کلان توسط دست‎های پنهان و آشکار و تقویت شده از خارج کشور به هیئت‎های مذهبی تزریق می‎شود که تنها اردوگاه دشمن را به واسطه هیئت‎های مذهبی تقویت می‎کند و این یک خطر جدی برای جامعه است.

رئیس گروه هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه متاسفانه هیئت مذهبی در استان چهارمحال و بختیاری نیز در معرض این گونه تهدیدات قرار دارند، بر لزوم چاره اندیشی و مقابله با این جریانات خرابکارانه تاکید کرد و گفت: دشمنان در حال حاضر از هئیات مذهبی به‌عنوان یک ابزار برای ضربه زدن به پیکره اسلام استفاده کرده و اقدامات نسنجیده برخی هیئت‌ها به معنای واقعی کلمه آب در آسیب دشمن می‎ریزد.

غلامرضایی، راه اندازی شبکه‌های ماهواره‎ای با عناوین دینی را یکی از اقدامات خرابکارانه دشمنان علیه اسلام و ارزش‌ها دانست و با اشاره به تزریق گسترده پول به شبکه‎های ماهواره‌ای با عنوان اسلامی تصریح کرد: تخریب جایگاه شیعه از مهم‎ترین اهداف و برنامه‌های این شبکه‎های ماهواره‎ای محسوب می‎شود.

وی با تاکید بر اینکه مقابله و تضعیف جایگاه رهبری هدف اصلی دشمنان نظام و انقلاب در راه اندازی این شبکه‏ های ماهواره ای است، بر حفظ هوشیاری و بصیرت هیئت‎های مذهبی در حفظ ارزش‎ها تأکید کرد.

غلامرضایی طرح رابطان فرهنگی در هیئت ها را به دنبال رفع این آسیب ها و بصیرت افزایی برشمرد.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 15459

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15459/آغاز-اجرای-طرح-رابط-فرهنگی-چهارمحال-وبختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir