۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۱۴۹۴۵

فرهنگ و تفکرات امام راحل(ره) را باید بیش از هر چیز به دنیا صادر کنیم

امام جمعه فارسان گفت: باید فرهنگ و تفکرات امام راحل را به دنیا صادر کنیم تا تفکرات ایشان در قلب جوانان آزادیخواه نفوذ پیدا کند.
فرهنگ و تفکرات امام راحل(ره) را باید بیش از هر چیز به دنیا صادر کنیم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، امام جمعه فارسان گفت: امام راحل (ره) در حوزه های مختلف دینی تهذیب نفس کردند و سراپا علم اخلاق بودند این در حالی است که در اوج دین و خداشناسی برای پایه گذاری نظام اسلامی در مقابل طاغوت زمان ایستادند.
حجت الاسلام حسین جمالی زاده اظهار کرد: علامه امینی در خصوص شخصیت امام راحل می فرمایند، خمینی ذخیره خدا برای شیعه بود، مرحوم آیت الله صدر نیز فرمودند: در خمینی ذوب شوید که او ذوب در اسلام شد.
امام جمعه فارسان با بیان اینکه امام راحل بشریت را به سمت آزادگی، نور و معنویت هدایت کرده و ریشه های ظلم را به لرزه در آوردند، گفت: باید فرهنگ و تفکرات امام راحل را به دنیا صادر کنیم تا تفکرات ایشان در قلوب جوانان آزادیخواه نفوذ پیدا کند.

وی با اشاره به شرکت گسترده و خودجوش مردم در برنامه های سالگرد ارتحال امام (ره) یادآور شد: امروز بیداری اسلامی و گسترش و نشر انقلاب در کشورهای منطقه، نتیجه زحمات و مجاهدت های امام و همچنین رهبری های پیامبرگونه مقام معظم رهبری است.

خطیب جمعه فارسان با گرامیداشت یاد و خاطره خمینی کبیر (ره) خاطرنشان کرد: برای برافراشتن پرچم اسلام در سراسر دنیا باید به انتقال بیش از پیش تفکرات، بینش و منش امام راحل مبادرت کنیم.

انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۱:۳۶

16 Jan 2020