کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرهنگ و تفکرات امام راحل(ره) را باید بیش از هر چیز به دنیا صادر کنیم

16 خرداد 1393 ساعت 9:17

امام جمعه فارسان گفت: باید فرهنگ و تفکرات امام راحل را به دنیا صادر کنیم تا تفکرات ایشان در قلب جوانان آزادیخواه نفوذ پیدا کند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، امام جمعه فارسان گفت: امام راحل (ره) در حوزه های مختلف دینی تهذیب نفس کردند و سراپا علم اخلاق بودند این در حالی است که در اوج دین و خداشناسی برای پایه گذاری نظام اسلامی در مقابل طاغوت زمان ایستادند.
حجت الاسلام حسین جمالی زاده اظهار کرد: علامه امینی در خصوص شخصیت امام راحل می فرمایند، خمینی ذخیره خدا برای شیعه بود، مرحوم آیت الله صدر نیز فرمودند: در خمینی ذوب شوید که او ذوب در اسلام شد.
امام جمعه فارسان با بیان اینکه امام راحل بشریت را به سمت آزادگی، نور و معنویت هدایت کرده و ریشه های ظلم را به لرزه در آوردند، گفت: باید فرهنگ و تفکرات امام راحل را به دنیا صادر کنیم تا تفکرات ایشان در قلوب جوانان آزادیخواه نفوذ پیدا کند.

وی با اشاره به شرکت گسترده و خودجوش مردم در برنامه های سالگرد ارتحال امام (ره) یادآور شد: امروز بیداری اسلامی و گسترش و نشر انقلاب در کشورهای منطقه، نتیجه زحمات و مجاهدت های امام و همچنین رهبری های پیامبرگونه مقام معظم رهبری است.

خطیب جمعه فارسان با گرامیداشت یاد و خاطره خمینی کبیر (ره) خاطرنشان کرد: برای برافراشتن پرچم اسلام در سراسر دنیا باید به انتقال بیش از پیش تفکرات، بینش و منش امام راحل مبادرت کنیم.

انتهای خبر/ح


کد مطلب: 14945

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14945/فرهنگ-تفکرات-امام-راحل-ره-باید-بیش-چیز-دنیا-صادر-کنیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir