۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۱۴۹۲۲

اعزام بیش از 7500زائر استان با 210 دستگاه اتوبوس ویژه به حرم امام خمینی( ره)

همزمان با ارتحال بنیانگزار انقلاب اسلامی، بیش از هفت هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری با 210 دستگاه اتوبوس ویژه به حرم امام خمینی (ره) اعزام می شوند.
اعزام بیش از 7500زائر استان با 210 دستگاه اتوبوس ویژه به حرم امام خمینی( ره)
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان اینکه شوق و استقبال مردم استان به اعزام بیشتر از سال های گذشته  است گفت: تصمیم گیری ستاد اعزام بر این شد که امسال از 210 اتوبوس ویژه و با عمری کمتر از 10 سال به انتقال زائران حرم امام خمینی (ره) بپردازند.

فریبرز کرمی تصریح کرد: این زائران از شهرکرد و شهرستان‎های فارسان، اردل، کیار، بروجن، لردگان، کوهرنگ و سامان به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان افزود: طی هماهنگی های به عمل آمده، حرکت اتوبوس ها در زمان  و مکان معین انجام خواهد شد.

 وی با بیان اینکه به همراه هر اتوبوس، یک راهنما از ستاد اعزام در نظر گرفته شده است،  ادامه داد:  اتوبوس های ویژه با امکانات مناسب و رانندگان مجرب امکان جابه‌جایی بیش از هفت هزار نفر از زائران مرقد مطهر حضرت امام راحل از سراسر استان را فراهم کرده است.
کرمی در پایان گفت: حرکت کاروان های اعزام به حرم امام خمینی(ره) در شهرکرد از ساعت 18 از مقابل مصلی امام خمینی (ره) آغاز می شود.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۵:۲۳

29 Feb 2020