کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعزام بیش از 7500زائر استان با 210 دستگاه اتوبوس ویژه به حرم امام خمینی( ره)

13 خرداد 1393 ساعت 11:27

همزمان با ارتحال بنیانگزار انقلاب اسلامی، بیش از هفت هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری با 210 دستگاه اتوبوس ویژه به حرم امام خمینی (ره) اعزام می شوند.


مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان اینکه شوق و استقبال مردم استان به اعزام بیشتر از سال های گذشته  است گفت: تصمیم گیری ستاد اعزام بر این شد که امسال از 210 اتوبوس ویژه و با عمری کمتر از 10 سال به انتقال زائران حرم امام خمینی (ره) بپردازند.

فریبرز کرمی تصریح کرد: این زائران از شهرکرد و شهرستان‎های فارسان، اردل، کیار، بروجن، لردگان، کوهرنگ و سامان به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان افزود: طی هماهنگی های به عمل آمده، حرکت اتوبوس ها در زمان  و مکان معین انجام خواهد شد.

 وی با بیان اینکه به همراه هر اتوبوس، یک راهنما از ستاد اعزام در نظر گرفته شده است،  ادامه داد:  اتوبوس های ویژه با امکانات مناسب و رانندگان مجرب امکان جابه‌جایی بیش از هفت هزار نفر از زائران مرقد مطهر حضرت امام راحل از سراسر استان را فراهم کرده است.
کرمی در پایان گفت: حرکت کاروان های اعزام به حرم امام خمینی(ره) در شهرکرد از ساعت 18 از مقابل مصلی امام خمینی (ره) آغاز می شود.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 14922

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14922/اعزام-بیش-7500زائر-استان-210-دستگاه-اتوبوس-ویژه-حرم-امام-خمینی-ره

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir