۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۱۴۸۵۴
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پاسداران در الگوگیری از زوایای مختلف زندگی امام حسین(ع) بکوشند

پاسداران علاوه‌بر اینکه از کلیات زندگی امام حسین(ع) الگوبرداری می‎کنند، باید در امور و مسائل جزیی از جمله معاش و گذران زندگی و تعامل با خانواده نیز از ایشان پیروی و الگوبرداری کنند.
پاسداران در الگوگیری از زوایای مختلف زندگی امام حسین(ع) بکوشند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در دیدار با جمعی از پاسداران این استان با گرامیداشت سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین(ع) اظهار کرد: این روز بزرگ و گرامی را به همه پاسداران رشید، فداکار و نقش‌آفرین در عرصه‌های نظام تبریک می‎گویم.

وی، نامگذاری سوم شعبان روز میلاد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار را مبارک و به جا دانست و گفت: این نامگذاری نشان دهنده ارزش و جایگاه پاسداران انقلاب اسلامی است که باید بر این مقام خود واقف باشند و تا می‎توانند در مسیر و مکتب حسینی قرار بگیرند.

نکونام بر ضرورت توجه به امور جزیی در مکتب حسینی تاکید کرد و افزود: پاسداران علاوه‌بر اینکه از کلیات زندگی امام حسین(ع) الگوبرداری می‎کنند، باید در امور و مسائل جزیی از جمله معاش و گذران زندگی و تعامل با خانواده نیز از ایشان پیروی و الگوبرداری کنند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه شایسته است تا در مجموعه سپاه استان نهضت مطالعه زندگی امام حسین(ع) آغاز شود، تصریح کرد: اجرای این طرح ارزشمند می‎تواند سهم به سزایی در قرار گرفتن در مسیر و راه حسینی ایفا کند.

نکونام با بیان اینکه در برهه‌‌ای از نظام کسانی با تفکر اصلاحات بر کرسی بودند و البته ضایعاتی را نیز وارد کردند که در اینجا وظیفه پاسداران شنایی این افکار انحرافی و دوری از آن است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‎رود پاسداران با الگوگیری از زوایای مختلف زندگی امام حسین(ع) التزام عملی نسبت به سیره و مکتب حسینی داشته باشند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۹:۰۴

1 Jan 2020