کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پاسداران در الگوگیری از زوایای مختلف زندگی امام حسین(ع) بکوشند

10 خرداد 1393 ساعت 13:47

پاسداران علاوه‌بر اینکه از کلیات زندگی امام حسین(ع) الگوبرداری می‎کنند، باید در امور و مسائل جزیی از جمله معاش و گذران زندگی و تعامل با خانواده نیز از ایشان پیروی و الگوبرداری کنند.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در دیدار با جمعی از پاسداران این استان با گرامیداشت سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین(ع) اظهار کرد: این روز بزرگ و گرامی را به همه پاسداران رشید، فداکار و نقش‌آفرین در عرصه‌های نظام تبریک می‎گویم.

وی، نامگذاری سوم شعبان روز میلاد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار را مبارک و به جا دانست و گفت: این نامگذاری نشان دهنده ارزش و جایگاه پاسداران انقلاب اسلامی است که باید بر این مقام خود واقف باشند و تا می‎توانند در مسیر و مکتب حسینی قرار بگیرند.

نکونام بر ضرورت توجه به امور جزیی در مکتب حسینی تاکید کرد و افزود: پاسداران علاوه‌بر اینکه از کلیات زندگی امام حسین(ع) الگوبرداری می‎کنند، باید در امور و مسائل جزیی از جمله معاش و گذران زندگی و تعامل با خانواده نیز از ایشان پیروی و الگوبرداری کنند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه شایسته است تا در مجموعه سپاه استان نهضت مطالعه زندگی امام حسین(ع) آغاز شود، تصریح کرد: اجرای این طرح ارزشمند می‎تواند سهم به سزایی در قرار گرفتن در مسیر و راه حسینی ایفا کند.

نکونام با بیان اینکه در برهه‌‌ای از نظام کسانی با تفکر اصلاحات بر کرسی بودند و البته ضایعاتی را نیز وارد کردند که در اینجا وظیفه پاسداران شنایی این افکار انحرافی و دوری از آن است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‎رود پاسداران با الگوگیری از زوایای مختلف زندگی امام حسین(ع) التزام عملی نسبت به سیره و مکتب حسینی داشته باشند.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 14854

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14854/پاسداران-الگوگیری-زوایای-مختلف-زندگی-امام-حسین-ع-بکوشند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir