۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۱۴۸۳۷

هنرمندان شهرستان فارسان شناسنامه هنری دریافت می کنند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت 430 هنرمند در شهرستان فارسان شناسنامه دار می شوند.
هنرمندان شهرستان فارسان شناسنامه هنری دریافت می کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حسین گنجی در جلسه تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسان با بیان اینکه انجام هر کاری باید پیوست فرهنگی داشته باشد، گفت: هنرمندان و اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر قشر تأثیرگذاری هستند که لازم است در انجام تمامی امور فرهنگی پیش‌قدم بوده و با وظیفه‌شناسی و واقع‌بینی دست به تولید آثار فاخر بزنند.

وی نقش هنرمندان را در ترویج فرهنگ اسلامی بسیار مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: هنر بهترین ابزار در انتقال ارزش‌های جامعه ایرانی است که باید بیش از این در ترویج فرهنگ کشور از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال عنوان کرد: در ابتدای سال، نقشه راه و مسیر حرکت را رهبر فرزانه انقلاب برای همه مردم و مسئولان مشخص کردند و امروز ماباید این راه را ادامه دهیم

وی با اشاره به اینکه همه ما باید با انجام کار فرهنگی در مسیر اسلام و قرآن در راه رشد و توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خالصانه گام برداریم، اظهار کرد: عمل به شعار سال موجبات رشد فرهنگی و توسعه اقتصادی کشور را فراهم می‌کند.

در پایان این مراسم از زحمات فرزاد صفدری تقدیر و اسفندیار امیریان به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسان منصوب شد.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۹:۵۰

29 Dec 2019