کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هنرمندان شهرستان فارسان شناسنامه هنری دریافت می کنند

10 خرداد 1393 ساعت 9:46

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت 430 هنرمند در شهرستان فارسان شناسنامه دار می شوند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حسین گنجی در جلسه تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسان با بیان اینکه انجام هر کاری باید پیوست فرهنگی داشته باشد، گفت: هنرمندان و اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر قشر تأثیرگذاری هستند که لازم است در انجام تمامی امور فرهنگی پیش‌قدم بوده و با وظیفه‌شناسی و واقع‌بینی دست به تولید آثار فاخر بزنند.

وی نقش هنرمندان را در ترویج فرهنگ اسلامی بسیار مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: هنر بهترین ابزار در انتقال ارزش‌های جامعه ایرانی است که باید بیش از این در ترویج فرهنگ کشور از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال عنوان کرد: در ابتدای سال، نقشه راه و مسیر حرکت را رهبر فرزانه انقلاب برای همه مردم و مسئولان مشخص کردند و امروز ماباید این راه را ادامه دهیم

وی با اشاره به اینکه همه ما باید با انجام کار فرهنگی در مسیر اسلام و قرآن در راه رشد و توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خالصانه گام برداریم، اظهار کرد: عمل به شعار سال موجبات رشد فرهنگی و توسعه اقتصادی کشور را فراهم می‌کند.

در پایان این مراسم از زحمات فرزاد صفدری تقدیر و اسفندیار امیریان به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسان منصوب شد.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 14837

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14837/هنرمندان-شهرستان-فارسان-شناسنامه-هنری-دریافت-می-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir