۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۱۴۲۹۷
حجت الاسلام نکونام:

کمبود مدیران متعهد، یکی از مشکلات امروز نظام است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد و مدیریت های ناصحیح دولت ها در برخی موارد، گفت: یکی از مشکلات اساسی امروز کشور، کمبود مدیران متعهد، جامع نگر، کوشا و اسلامی است.
کمبود مدیران متعهد، یکی از مشکلات امروز نظام است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در سفر به شهر سورشجان و با حضور در جمع مسؤولان این شهر، ضمن تبریک حلول ماه رجب، حضور در مناطق مختلف استان و دیدار و گفت و گو با مردم را افتخاری بزرگ برای خود بیان کرد و افزود: در نظام جمهوری اسلامی، بار سنگین مسؤولیت بر دوش تک تک افراد به ویژه افرادی که در جایگاه ها قرار دارند، گذاشته شده است که اگر ادا نشود، به یقین در پیشگاه خداوند متعال مؤاخذه خواهیم شد.

امام جمعه شهرکرد، حضور در جمع مردم و دیدار و گفت و گو با آن ها و شنیدن مشکلات و مطالبات را یک تکلیف شرعی دانست و بیان داشت: این که بنده به مناطق مختلف سفر می کنم و از نزدیک در جریان مشکلات مردم از زبان خود آن ها قرار می گیرم، وظیفه جزئی است و هیچ منتی بر کسی در خدمت نباید باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی در تاریخ بشریت کم نظیر است، اظهار داشت: وجود امام خمینی(ره) در این قرن، نعمتی الهی بود که خداوند به این نظام و ملت عطا کرد و به حق هم مردم از این نعمت خدادادی قدردانی کردند و با لبیک به فرمان ولی فقیه و امام و رهبر خود، بساط طاغوت را جمع کردند و به شاهان و مستکبران زمانه نه گفتند و بر نه گفتن خود ایستادند و مقاومت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به نارسایی های کشور در بسیاری از بخش ها و در پی آن به کمبودهای فوق العاده استان اشاره کرد و گفت: محرومیت استان چهارمحال و بختیاری آن قدر زیاد است که اگر بودجه همه کشور، برای چند سال در همین استان هزینه شود، باز هم نمی توان مدعی شد که استان برخوردار است و به جایگاه مطلوب رسیده است.

این مقام مسؤول، با اشاره به عملکرد و مدیریت های ناصحیح دولت ها در برخی موارد، تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی امروز کشور، کمبود مدیران متعهد، جامع نگر، کوشا و اسلامی است.

وی، بازیگری های سیاسی را یکی از آفات مدیریت کشور دانست و اظهار داشت: متأسفانه، در همه دولت ها بازیگری های سیاسی، کشمکش ها و سلیقه های جناحی وجود داشته است که این یک آفت برای دولت و نظام است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در این رابطه، خاطرنشان کرد: اگر رهبر معظم انقلاب از جوانان می خواهند که به صورت خودجوش وارد میدان شوند، به این خاطر است که ایشان نمی توانند به صورت علنی مشکلات کشور را بیان کنند و از نبود میدان متعهد که هم پای ایشان حرکت کنند، دم بزنند.

رییس استانی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان این که گفتن مشکلات امروز کشور، نباید باعث یأس و ناامیدی شود، اظهار داشت: جامعه امروز ما، نارسایی ها و فقدان های مدیریتی بسیاری دارد و دچار بازیگری های سیاسی است و این همیشه بوده است اما نظام در همه احوال، به برکت ولی فقیه و مردم، اهداف خود را پیش برده و فتنه ها و توطئه ها را در نطفه خنثی کرده است.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که شرایط امروز نظام، شرایط مناسبی نیست، ابراز داشت: متأسفانه برخی عملکردهای امروز مسؤولان و ضعف هایی که از خود نشان داده اند باعث شده است که دشمن جری شود و به میدان بیایید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی بر دو پایه ولی فقیه و مردم شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: اسلامیت نظام، تبلور در ولی فقیه دارد و جمهوریت آن، تبلور در مردم و تا این دو رکن در کنار هم قرار دارند، نظام با همه توان و بدون ترس از دشمن، به راه خود ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، از پیگیری مستمر مشکلات مردم پس از سفر به مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: عنایات ویژه رهبر معظم انقلاب به استان که در نوع خود کاری فوق العاده و به گفته مجموعه دفتر ایشان، بی سابقه است، در پی سفر بنده به مناطق مختلف استان و بیان مشکلات مساجد این مناطق صورت گرفت که انشاالله در این جهت، اقدامات و گام های بلندی برداشته خواهد شد.

وی از تکمیل همه مساجد نیمه تمام روستایی استان، طی چند سال آینده و به تدریج خبر داد و ابراز داشت: تکمیل مساجد نیمه تمام روستایی در استان، حرکت فرهنگی بزرگی است که طی چند سال آینده خود را به خوبی نشان می دهد.

این مقام مسؤول، ضمن قول مساعد جهت پیگیری مشکلات این بخش و انتقال مطالب به مسؤولان مربوطه، تصریح کرد: همان طور که می دانید، امور اجرایی بر عهده ما نیست، اما بنده زبان شما خواهم شد و مشکلات شهر سورشجان و بخش لاران را به مسؤولان انتقال خواهم داد.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام محمدعلی خسروی، امام جمعه شهر سورشجان، ضمن خوش آمدگویی، از حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در این شهر، تقدیر و تشکر کرد و خواستار توجه بیشتر مسؤولان ارشد استان به مشکلات بخش لاران شد.

کمبود روحانی در شهرها و روستاهای این بخش، کمبود فضاهای ورزشی، کمبود اعتبارات عمرانی و فرهنگی، مهم ترین مشکلات این بخش بود که از سوی بخشدار و مسؤولان این بخش در حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام بیان شد.

حضور در گلزار شهدای شهر سورشجان و ادای احترام به مقام شامخ آن ها، حضور در جمع مدیران و مسؤولان بخش لاران، بازدید از مساجد و سخنرانی در جمع مردم شهر سورشجان از مهم ترین برنامه های نماینده ولی فقیه در استان به این شهر بود.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۷:۰۱

3 Jan 2020