۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۱۴۲۳۵
نماینده لردگان در مجلس شورای اسلامی:

عمل به دیدگاه های رهبر معظم انقلاب، راه برون رفت از چالش های کشور

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه امروزه مقتدر و تاثیر گذار در کشور و حتی در جهان است .
عمل به دیدگاه های رهبر معظم انقلاب، راه برون رفت از چالش های کشور
به گزارش جهانبین نیوز، مجید جلیل، نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت مقام شهید مطهری در جمع کارکنان سپاه ناحیه شهرستان لردگان، علت اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را معنویت و پیرو رهبری بودن کارکنان این نهاد دانست.

جلیل، با اشاره به شعار سال و چالش های فراروی کشور در زمان فعلی، گفت: یکی از راهکار های تحقق شعار سال حرکت کردن در خط رهبری است .

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، افزود: ده چالش در کشور شناسایی و مورد بررسی قرار گرفته و راهبرد هایی هم برای آنها در نظر گرفته شده است .

جلیل، القاء تقابل دین اسلام با دیگر ادیان، کینه ورزی های آمریکا و اروپا، وابستگی اقتصاد به نفت، عدم توجه به فرهنگ دینی با بنیان اقتصاد، نداشتن برنامه جامع دیپلماسی کشاورزی، نگاه به بیرون در مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، تحریم های اقتصادی و علمی، گرایش به تجمل گرایی، مصرف بی رویه و عدم رعایت اقتصاد اسلامی، خشکسالی و به مخاطره افتادن محیط زیست را از مهم ترین چالش های شناخته شده در کشور عنوان کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس، همچنین به چند برنامه راهبردی برای از بین بردن این چالش ها در جامعه اشاره کرد و گفت: نگاه به فرمایشات رهبری معظم انقلاب و ملاک قرار دادن دیدگاه های ایشان، داشتن دیپلماسی برتر اسلامی، کوچک کردن و فعال کردن دولت، کم کردن بودجه جاری دولت، پرداختن به تعهدات دولت های گذشته و تمام کردن پروژه های نیمه تمام، انقلاب در اقتصاد کشاورزی و دیپلماسی انرژی و برق و همچنین بررسی راهکار های دستیابی به اقتصاد مقاومتی از مهم ترین معیارها برای از بین بردن چالش های جامعه است .

انتهای پیام/خ ز/
مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۰:۲۵

26 Dec 2019