۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۱۴۲۲۶
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان:

شیرینی آموزش به کودکان استثنایی بالاترین اجر معلمی است

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: شیرینی دیدن تبسم رضایت بخش به خاطر ورود دانش آموزان استثنایی به دنیای تعلیم و تربیت والاترین اجر برای یک معلم است.
شیرینی آموزش به کودکان استثنایی بالاترین اجر معلمی است
خداکرم حیدری در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: در میان ابداعات بشر دو هنر از همه دشوارتر است، یکی هنر تعلیم و تربیت و دیگری هنر حکومت داری.

وی افزود: وقتی صحبت از کار تعلیم و تربیت و معلم پیش می آید سختی کار او بر هیچکس پوشیده نیست و باید گفت که تعهد، تخصص، صبر و بردباری از جمله عواملی است که بر توانمندی معلم می افزاید و لازمه معلمی است.

حیدری تصریح کرد: این در حالی است که در بین معلمان، هستند که کارشان بسی دشوارتر است و کارشان صبر و حوصله بیشتری را علاوه بر تخصص می طلبد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان ادامه داد: آن‌ها گروه معلمان آموزش و پرورش استثنایی هستند که در چهار گرایش آموزش ناشنوایان، نابینایان، اختلالات یادگیری و گروه کم توان ذهنی فعالیت دارند.

حیدری با اشاره به فعالیت معلمان در حوزه آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: استفاده از شیوه‌های نوین آموزشی با تست تخصصی، تشخیص درست و راهکار آموزشی مناسب برای گروه اختلالات یادگیری، هنری است که کمتر معلمی از پس آن برمی آید و معلمان آموزش و پرورش استثنایی این علم را دارا هستند.

وی ادامه داد: جایی که معلمان عادی آموزش و پرورش از آموزش یک کودک ناشنوا یا نابینا بازمی‌مانند و راهی برای آموزش پیدا نمی کنند یک معلم استثنایی با آموزش لب خوانی ویژه ناشنوایان و آموزش خط بریل ویژه نابینایان آموزش را تخصصی تر کرده و راهگشا می شوند.

حیدری تصریح کرد: آموزش و پرورش استثنایی استان این افتخار را دارد که تنها معلم نمونه کشوری معرفی شده این استان را در مجموعه خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با تبریک به آقای جان بابا آقایی نژاد باید گفت که همه معلمان استثنایی نمونه هستند و همه معلمان نمونه‌های استثنایی جامعه به شمار می‎روند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۰:۱۳

26 Dec 2019