۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۱۴۱۲۲

گلدون وبلاگی 9 چهارمحال

گلدون وبلاگی این هفته جهانبین نیوز در رابطه با ریخت‌و‌پاش معنوی، جنگ نرم، مسائل سیاسی روز و مسائل آب استان تهیه شده است.
گلدون وبلاگی 9 چهارمحال



ریخت و پاش معنوی کنید....

 doolabi copy

صدای تو به نقل از وبلاگ ذره نوشت:

ریخت و پاش معنوی کنید،
با اخلاق و صفات خوب.

اگر کسی مشکلی دارد
دست روی سرش بکشید.

مشکلش را برطرف کنید.
اگر ریخت و پاش کنید خدا زیاد می کند...

ادامه مطلب

*********************

جنگ نرم و کم کاری ما

jang e narm copy

صدای تو به نقل از وبلاگ قافله صبر و بصیرت نوشت:

نمیدانم از چه بگویم ؟ از کجا بگویم ؟ از که بگویم ؟
به قدری ناراحتم که از ناراحتی خودم ناراحت میشوم ...بگذریم چون سخن دوست خوش تر است

تاکید مقام معظم رهبری امام خامنه ای (حفظه الله) همواره بر جنگ نرم بوده و هست .جنگی بسیار نابرابر و بسیار سخت از جنگی که شهدای 8 سال دفاع مقدس جانانه در آن جنگیدند . چون در این جنگ دشمن واقعی مشخص نیست ، سنگر نیروهای خودی مشخص نیست ، هر لحظه باید آماده ضد حمله دشمن بود و درعین حال ضربه زد .در آن زمان پدر و مادر و خانواده دوست و رفیق و همسر ، همگی یار و یاور آدمی بودند ولی این زمان شاید نباشند حتی پدر و مادر ...

آن زمان وقتی دشمن حمله میکرد همه ی رزمندگان همه با هم بصورت متحد و با برنامه با صفا و صمیمیتی وصف ناشدنی ، از کشور و وطن و دین خود دفاع کردند و در نتیجه پس از 8 سال ، نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران کم بشود ولی الان .....

ادامه مطلب

********************

به نام روز زن به کام دشمنان انقلاب

bbc 1

صدای تو به نقل از وبلاگ منتظران حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) نوشت:

هرچند برخی اظهارات اخیر رییس جمهورمحترم حق نیست، ولی بفرض حق بودن هم از مسئولین با تدبیر بعید است که این گونه آب به آسیاب دشمن می ریزند واین چنین برای دشمن امید آفرینی کرده وهم راستا با خواست بیگانگان پازل آنها را تکمیل می کنند.

درتمام دنیا مناسبت ها، موقعیت هایی  دردست مسئولین ولایه های اجتماعی مختلف هستند که به بهانه آن مناسبت موضوعات مختلف پیرامون آن را به بحث بگذارند، ارزیابی نمایند وبرای رفع مشکلات وموانع موجود وبهره برداری بهتر برای آیندگان نقش اثرگذار داشته باشد، البته چیزی که درواقع اتفاق می افتد بهره برداری سیاسی، فرهنگی، اجتماعی وحتی مذهبی از خروجی های مراسمات است...

ادامه مطلب

***********************

عدالت آب

دشت میلاس در پایین روستای میلاس قراردارد. از وسط این دشت جاده ای خاکی عبور می کند. در چند سال پیش از جاده میلاس که به سمت لردگان حرکت می کردی بوی عطر شالیزار همه را به وجد می آورد.شاید اسم برنج میلاس را  شنیده باشید! برنجی که در سرتاسر ایران همه آن را می شناسند برنجی خوشمزه و با کیفیت! برنجی  که وقتی آنرا  دم می کردی بوی عطرش تاچند خانه آن طرف تر می رفت.

فصل پاییز که می شد از استان های مختلف برای خرید برنج به میلاس می امدند سوغات مردم میلاس که برای فامیل می بردند برنج بود. به خاطر کم آبی ،هر سال تمام دشت برنج کاری نمی شد یک سال سمت راست جاده وسال دیگر سمت چپ جاده کاشته می شد.

اما در هشت سال گذشته که بارندگی کم بود آب چشمه میلاس خشک شد و در این دشت به صورت دیم گندم وجو می کارند.

مردم روستاهای اطراف دشت میلاس با خیلی از مسئولین استانی وکشوری صحبت کردند و...

ادامه مطلب

*********************

28فروردین در استان چهارمحال بختیاری ماندگارشد...

ab 6

صدای تو به نقل از وبلاگ پله پله تا شهادت نوشت:

روز 28 فروردین 1393 در استان چهارمحال و بختیاری ماندگار شد، روز اعتراض مردم به حفر تونل گلاب دراین روز جمعی از مردم چهارمحال و بختیاری روز پنج شنبه به همراه نمایندگان کنونی و ادوار مجلس، خواستار جلوگیری از ادامه احداث تونل گلاب و حفظ تمدن آبی کارون و زاینده رود شدند.

حفر این تونل در صورتی است که تعدادی از روستاهای استان در تابستان حتی آب خوردن هم ندارند و با تانک برایشان آب منتقل می شود عدالت چیست ؟؟؟ آیا واقعا سزاوار است؟؟؟

ادامه مطلب

**********************

تصاویر / طبیعت بهاری اطراف روستای میلاس

صدای تو به نقل از وبلاگ کُکایل همدل نوشت:

milas 2

milas 3

 

ادامه مطلب

***********یا علی***********

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۵:۳۰

26 Dec 2019