:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> مجمع خیرین ورزش در استان‌ها فعال می‎شود | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۱۴۰۳۵
مدیرکل امور استان‌های ورزش و جوانان:

مجمع خیرین ورزش در استان‌ها فعال می‎شود

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش می‎شود به زودی مجمع خیرین ورزش در استان‌های کشور راه‎اندازی و فعال شود.
مجمع خیرین ورزش در استان‌ها فعال می‎شود
به گزارش جهانبین نیوز، ایرج رحمانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: ورزش یک مقوله اجتماعی و فرهنگی است که در کشور ما با اصول دینی و مذهبی عجین شده است.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری دارای استعدادهای فراوانی است که انتظار می‌رود با توجه به این ظرفیت‌ها شاهد ارتقای جایگاه این استان در حوزه ورزش باشیم.

رحمانی با بیان اینکه مباحث اخلاقی و فرهنگی سرلوحه کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد، گفت: در دولت یازدهم تلاش می‎شود با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و به دور از نگاه‌های جناحی و حزبی اقدام شود.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: یکی از برنامه های وزارت ورزش و جوانان این است که در استان‌هایی که زمینه رشد دارند، کمیته‌های استعدادیابی به ویژه در رشته‌های تخصصی فعال شوند.

رحمانی بر ضرورت فعال شدن مجمع خیرین ورزش در استان‌ها تاکید کرد و گفت: هم اکنون در دو استان اصفهان و زنجان مجمع خیرین ورزش فعال شده و امید می‎رود به زودی در دیگر استان‌ها به ویژه این استان فعال شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا با کمترین هزینه بالاترین بهره را بگیریم تا برهمین اساس در راستای رشد و تعالی جوانان کشور گام‌های مهمی برداریم.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۸:۱۳

1 Feb 2020