۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۱۳۸۵۱

حفر تونل هاي بهشت آباد و گلاب غيرقانوني است

استاندار چهارمحال و بختياري در گردهمايي بزرگ مردم استان در اعتراض به حفر تونل هاي گلاب و بهشت آباد مقابل استانداري گفت: حفر اين تونل ها مجوز قانوني نداشته و ادامه اجراي آن به طور كامل غيرقانوني است.
حفر تونل هاي بهشت آباد و گلاب غيرقانوني است
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سليماني دشتكي تأكيد كرد: تمامي مردم و مسئولان با انتقال غيرعلمي و غيركارشناسي آب از اين استان مخالف بوده و اجازه اجرايي شدن اين پروژه ها را نمي دهند.
وي افزود: مسئولان ارشد چهارمحال و بختياري با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهركرد و نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي مخالف اجراي طرح هاي انتقال آب غيرعلمي و خانمان سوز بوده و در اين رابطه با همديگر متحد هستند.

سليماني دشتكي تصريح كرد: همين اتحاد باعث متوقف شدن ادامه عمليات اجرايي طرح هاي غيرقانوني شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مردم و مسئولان در كنار يكديگر جلوي هرگونه اقدام و عمليات اجرايي طرح هاي غيرقانوني را مي گيرند.

وي خاطرنشان كرد: پيگيري اصولي مسايل مربوط به آب، انتقال آب مازاد از طريق علمي و جلوگيري از طرح هاي غيرعلمي و خانمان سوز انتقال آب مهم ترين خواسته مردم و مسئولان چهارمحال و بختياري به شمار مي رود.

سليماني دشتكي اظهار داشت: با پيگيري هاي انجام شده و تلاش مسئولان ارشد چهارمحال و بختياري و نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي به زودي تعيين تكليف مي شوند.

انتهای پیام/ خ ز/
مرجع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نوید مظفری
جناب مهندس
اگه خشنودی مردم و رضایت خدا رو میخواهی یک بار مسیر شهرکرد تا سودجان و طی کنید

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۶:۵۶

1 Feb 2020