۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۱۳۸۴۰

حفرتونل بهشت آباد و گلاب غیر معقولانه است/ از اعتراض مردم استان حمایت می کنیم

خطیب جمعه بروجن، تجمع اعتراض آمیز مردم چهارمحال وبختیاری درصیانت از حقوق آبی خودرا تحسین برانگیز خواند و گفت:از اعتراض مردم استان حمایت می کنیم.
حفرتونل بهشت آباد و گلاب غیر معقولانه است/ از اعتراض مردم استان حمایت می کنیم
به گزارش جهانبین به نقل از کلار،حجت الاسلام غلامعلی حسین نژادیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن،افزود :استانهای همجوار چهارمحال وبختیاری غیر معقولانه با حفر تونل گلاب وبهشت آباد در وسعت زیاد قصد انتقال آب از این استان را دارند و این اقدام خلافی است.

وی تجمع اعتراض آمیز مردم چهارمحال وبختیاری درصیانت از حقوق آبی خود را تحسین برانگیز خواند و گفت:از اعتراض مردم استان حمایت می کنیم.

خطیب جمعه شهر بروجن، ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی گفت:ملت ایران بعداز جنگ تحمیلی به دنیا ثابت کرداگر دشمن بر علیه کشور وانقلاب توطئه کند محکم و با اقتدار مقابلش می ایستد.

حسین نژادیان با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت ماه سال ۵۸ گفت: سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی و انقلاب متاثر از سپاه است.
وی ضمن بیان این که کارنامه سپاه درخشان و قابل تقدیر است تصریح کرد:اگر سپاه نباشد قادر نخواهیم بود از انقلاب دفاع کنیم.

وی با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش اظهار کرد:نیرو های مسلح ارتش و سپاه برای مقابله با تهدیدات دشمن باید در بخش های گوناگون خود را تقویت کنند.

حسین نژادیان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود:بایددرعرصه های مختلف نظامی،علمی،اقتصادی،اخلاقی،اجتماعی و عرصه معنوی و روحی مقتدر باشیم.




گرامیداشت فرخنده میلاد حضرت زهرا(س) واعتقاد به وحدانیت خداوند،حقانیت پیامبر وامامان معصوم بدون تبعیض از دیگر محورهای خطبه های نماز جمعه این هفته بروجن بود.

انتهای پیام/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۲:۳۵

30 Dec 2019