۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۱۳۸۳۷

روز زن، روز اقتدا و الگوگیری آحاد جامعه از بانوی زنان چهان است

امام جمعه شهر اردل گفت:روز زن روز اقتدا به حضرت فاطمه(س)است زیرا زهد ،تقوا و عفافى كه ايشان داشتند به عنوان الگوی دو عالم هم برای زنان و هم برای مردان می باشند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلا م موسی سلمانپور در خطبه های این هفته نماز جمعه که با حضور مردم شهید پرور شهرستان اردل بر گزار شد ضمن سفارش خود وهمگان به رعایت تقوای الهی گفت:تقوا یعنی عمل به تکلیف،عمل به وظیفه،عمل به آنچه که خداوند مارا موظف به انجام آن کرده است.
سلمانپور گفت:تقوای الهی با ارزش ترین سرمایه و امتیاز فرد و جامعه اسلامی است که سفارش همه انبیاء و همه کتب آسمانی بوده است و بهترین وسیله برای هدایت انسان از گناه می باشد.
وی در ادامه با گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س ) و روز مادر، گفت: آن حضرت درس های سازنده و بزرگی به بشریت آموخت و بهترین الگو برای زنان و مردان ما در جامعه می باشد.
خطیب جمعه اردل گفت: آدم هرچه بگوید در ابعاد حضرت فاطمه(س) کم گفته و آن مادری بهشت زیر پای اوست که سیره و الگویش حضرت فاطمه باشد.
سلمانپور در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از رشادتها و دلاورمردی های این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.
وی گفت:ارتش ایران یک ارتش مکتبی و مردمی است و این امر موجب شده تا ارتش کشورمان با سایر ارتش های جهان متفاوت باشد.
امام جمعه شهر اردل با اشاره به فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) گفت:هدف از تشکیل سپاه پاسداران ، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و تلاش در راه تحقق آرمان های الهی و گسترش حاکمیت قانون بود که البته تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از راه همکاری با دیگر نیروهای مسلح و آموزش نظامی از اهداف تشکیل این نهاد به شمار می رود.
حجت الاسلام سلمانپور در ادامه سخنان خود به پیگیری های اخیر مشکلات شهر اشاره کرد و افزود:یکی از پیگیری های که هفته گذشته داشتیم در خصوص جاده گورمیزه بوده که یک میلیارد اعتبار به آن اختصاص داده شد تا هر چه زودتر تکمیل گردد و پیگیری های دیگر که در شهرستان اردل داشتیم ساخت ۴ مسجد در روستاهای فاقد مسجد بودند که در این زمینه از موسسات خیر مسجد دعوت شده و از نزدیک این روستا ها را بازدید کردند و قول دادن که هر چه زودتر این مساجد را در این روستاها تاسیس کنند.
گفتنی است در پایان نماز جمعه به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) به خواهرانی که اسم آنها فاطمه یا زهرا بود هدایایی تقدیم شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۵:۰۰

17 Jan 2020