۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۱۳۵۱۰

بازدید امام جمعه شهرکرد از خیمه های معرفت طرح آرامش بهاری

با توجه به برگزاری طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از فعاليت هاي فرهنگي صورت گرفته در خيمه هاي معرفت ديني این امامزادگان بازدید کرد.
بازدید امام جمعه شهرکرد از خیمه های معرفت طرح آرامش بهاری
به گزارش جهانبین نیوز، امام جمعه شهرکرد، طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی را طرحی مبتکرانه و بسیار زیبا بیان کرد و گفت: از آن جایی که جمهوری اسلامی دارای محتوا است و این محتوا و معارف باید در جای جای جامعه استقرار پیدا کند، نیازمند برنامه ها و طرح های جامع است.

حجت‌الاسلام نکونام افزود: طرح آرامش بهاری که به همت سازمان اوقاف و امور خیریه هر ساله در بقاع متبرکه برگزار می شود، یکی از طرح های ابتکاری است که در قالب آن، جوانان و نوجوانان و خانواده ها با معارف و محتوای اسلام آشنا و عجین می شوند.

وی در ادامه ضمن بازدید از خیمه های پاسخگویی به احکام شرعی، مشاوره و غرفه کودکان، خاطرنشان کرد: از آن جایی که مردم کشور ما، احترام ویژه ای برای بقاع متبرکه دارند و برای زیارت از این مکان ها استقبال خوبی می شود، بنابراین می توان با برنامه های محتوایی و فرهنگی، بسیاری از نیازهای جوانان و نوجوانان را پاسخ داد و معارف الهی را در دل های آن ها مستقر ساخت.

به گفته نماینده ولی فقیه در چهرمحال و بختیاری، در این میان همه مؤظفند و باید با تمام توان و قدرت وارد میدان شوند و عرصه هایی را برای آشنایی هر چه بیشتر خانواده ها با معارف اسلام مهیا و آماده کنند.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۲:۱۴

16 Jan 2020