کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید امام جمعه شهرکرد از خیمه های معرفت طرح آرامش بهاری

13 فروردين 1393 ساعت 10:54

با توجه به برگزاری طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از فعاليت هاي فرهنگي صورت گرفته در خيمه هاي معرفت ديني این امامزادگان بازدید کرد.


به گزارش جهانبین نیوز، امام جمعه شهرکرد، طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی را طرحی مبتکرانه و بسیار زیبا بیان کرد و گفت: از آن جایی که جمهوری اسلامی دارای محتوا است و این محتوا و معارف باید در جای جای جامعه استقرار پیدا کند، نیازمند برنامه ها و طرح های جامع است.

حجت‌الاسلام نکونام افزود: طرح آرامش بهاری که به همت سازمان اوقاف و امور خیریه هر ساله در بقاع متبرکه برگزار می شود، یکی از طرح های ابتکاری است که در قالب آن، جوانان و نوجوانان و خانواده ها با معارف و محتوای اسلام آشنا و عجین می شوند.

وی در ادامه ضمن بازدید از خیمه های پاسخگویی به احکام شرعی، مشاوره و غرفه کودکان، خاطرنشان کرد: از آن جایی که مردم کشور ما، احترام ویژه ای برای بقاع متبرکه دارند و برای زیارت از این مکان ها استقبال خوبی می شود، بنابراین می توان با برنامه های محتوایی و فرهنگی، بسیاری از نیازهای جوانان و نوجوانان را پاسخ داد و معارف الهی را در دل های آن ها مستقر ساخت.

به گفته نماینده ولی فقیه در چهرمحال و بختیاری، در این میان همه مؤظفند و باید با تمام توان و قدرت وارد میدان شوند و عرصه هایی را برای آشنایی هر چه بیشتر خانواده ها با معارف اسلام مهیا و آماده کنند.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 13510

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13510/بازدید-امام-جمعه-شهرکرد-خیمه-های-معرفت-طرح-آرامش-بهاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir