۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۱۳۳۶۶

راهیان نور، ماندگارترین فعالیت فرهنگی کشور

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: راهیان نور از ماندگارترین فعالیت های فرهنگی در کشور است که باید به آن توجه ویژه شود.
راهیان نور، ماندگارترین فعالیت فرهنگی کشور
به گزارش جهانبین نیوز، سردار رضا محمدسلیمانی اظهار کرد: سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان در چند نوبت از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور در ۱۹ مرحله بیش از هفت هزارو ۵۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم این استان را به این مناطق اعزام خواهد کرد.

وی افزود: از ابتدای اعزام کاروان های راهیان نور استان تاکنون بیش از ۶۵۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم این استان از مناطق جنگی جنوب کشور بازدید کرده اند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در مرحله اول این اعزام ها با همکاری اداره کل آموزش وپرورش این استان سه هزارو ۶۰۰ نفر از دانش اموزان دبیرستانی در قالب ۲۳ کاروان به مناطق جنگی شمال غرب کشور اعزام شدند و در مرحله بعد ۲هزار نفر از دانشجویان استان چهارمحال و بختیاری از مناطق ذکر شده بازدید کردند.

سردار محمدسلیمانی یادآور شد: در شرایطی که در مقابل حملات سنگین جنگ نرم از سوی استکبار هستیم می توانیم با معرفی الگوهای برتر که همان شهدا هستند باعث ایحاد تحول در بین جوانان باشیم.

انتهای پیام /خ ز/
مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۱:۱۸

1 Jan 2020