۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۱۳۲۸۰

فعالیت بیش از 70 عکاس در خانه عکاسان حوزه هنری استان

مدیر آموزش و پژوهش حوزه هنری شهرکرد گفت: استان چهارمحال و بختیاری از لحاظ اقلیمی و جغرافیایی و طبیعت بکر و دست نخورده و قومیت های متنوع دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی برای عکاسی است.
فعالیت بیش از 70 عکاس در خانه عکاسان حوزه هنری استان
به گزارش جهانبین نیوز، شمس‌الدین آل معصوم در خصوص فعالیت خانه عکاسان حوزه هنری استان اظهار کرد: خانه عکاسان به طور رسمی از سال ۱۳۸۶ آغاز به کار کرد و اولین نمایشگاه عکس با عنوان فرسنگ ها رنج، یک دنیا زیبایی در نگارخانه سوره شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: در طول این مدت فعالیتهای زیادی از جمله برگزاری نمایشگاههای متعدد درون و برون استانی، برگزاری کارگاههای آموزشی عکاسی و جلسات هفتگی نقد عکس برگزار شد.

آل معصوم تصریح کرد: هنرمندان عضو خانه عکاسان در این مدت در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی حضور فعال داشته و رتبه هایی را کسب کردند.

مدیر آموزش و پژوهش حوزه هنری شهرکرد، کسب مدال طلای مسابقات عکاسی در زاگراب کرواسی و کسب جایزه نخست بین المللی هنرهای تجسمی فجر در بخش عکس را از جمله این عنوان ها بیان کرد.

آل معصوم اظهار داشت: بیش از ۷۰ عکاس در خانه عکاسان عضو و فعالیت دارند و علاقه مندان می توانند با شرکت در کلاس های آموزشی و عکاسی به جمع این هنرمندان بپیوندند.

وی گفت: استان چهارمحال و بختیاری از لحاظ اقلیمی و جغرافیایی و طبیعت بکر و دست نخورده و قومیت های متنوع دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی برای عکاسی است که در ایام نوروز از سوی گردشگران و مسافران مورد توجه ویژه ای قرار می گیرد.

انتهای پیام/
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۶:۳۸

30 Dec 2019