کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالیت بیش از 70 عکاس در خانه عکاسان حوزه هنری استان

بام ایران خبر , 26 اسفند 1392 ساعت 9:01

مدیر آموزش و پژوهش حوزه هنری شهرکرد گفت: استان چهارمحال و بختیاری از لحاظ اقلیمی و جغرافیایی و طبیعت بکر و دست نخورده و قومیت های متنوع دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی برای عکاسی است.


به گزارش جهانبین نیوز، شمس‌الدین آل معصوم در خصوص فعالیت خانه عکاسان حوزه هنری استان اظهار کرد: خانه عکاسان به طور رسمی از سال ۱۳۸۶ آغاز به کار کرد و اولین نمایشگاه عکس با عنوان فرسنگ ها رنج، یک دنیا زیبایی در نگارخانه سوره شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: در طول این مدت فعالیتهای زیادی از جمله برگزاری نمایشگاههای متعدد درون و برون استانی، برگزاری کارگاههای آموزشی عکاسی و جلسات هفتگی نقد عکس برگزار شد.

آل معصوم تصریح کرد: هنرمندان عضو خانه عکاسان در این مدت در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی حضور فعال داشته و رتبه هایی را کسب کردند.

مدیر آموزش و پژوهش حوزه هنری شهرکرد، کسب مدال طلای مسابقات عکاسی در زاگراب کرواسی و کسب جایزه نخست بین المللی هنرهای تجسمی فجر در بخش عکس را از جمله این عنوان ها بیان کرد.

آل معصوم اظهار داشت: بیش از ۷۰ عکاس در خانه عکاسان عضو و فعالیت دارند و علاقه مندان می توانند با شرکت در کلاس های آموزشی و عکاسی به جمع این هنرمندان بپیوندند.

وی گفت: استان چهارمحال و بختیاری از لحاظ اقلیمی و جغرافیایی و طبیعت بکر و دست نخورده و قومیت های متنوع دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی برای عکاسی است که در ایام نوروز از سوی گردشگران و مسافران مورد توجه ویژه ای قرار می گیرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 13280

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13280/فعالیت-بیش-70-عکاس-خانه-عکاسان-حوزه-هنری-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir