۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۱۲۹۳۸
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رسالت امام جمعه، نظارت بر امور است/ ایمان مردم مهم ترین سد در مقابل تهدیدات دشمن است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ایمان مردم مهم ترین سد در مقابل تهدیدات دشمن است.
رسالت امام جمعه، نظارت بر امور است/ ایمان مردم مهم ترین سد در مقابل تهدیدات دشمن است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در دیدار با امام جمعه و مسئولان شهرستان کوهرنگ، پس از شنیدن مشکلات شهرستان کوهرنگ از زبان مسئولان این شهرستان، به سفر اخیر خود به دهستان موگویی و مسدود شدن راه ارتباطی این دهستان با مرکز شهرستان و مشکلات فرا روی مردم این منطقه اشاره کرد و گفت: با دیدن مشکلات بسیار زیاد مردم این منطقه و شرایط فوق بحرانی مردم، نامه ای به ریاست محترم جمهور نوشتم و خواستار بسیج نیروهای کشوری به این منطقه شدم که در نهایت، خروجی آن سفر و پیگیری های به عمل آمده، تشکیل ستاد بحران استانی و دستورات جناب آقای روحانی جهت رفع مشکلات بود.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر این که پیگیری مسئولان شهرستانی نقش به سزایی در اجرای مصوبات دارد، اظهار داشت: به یقین رسالت امام جمعه، نظارت بر امور است؛ وظیفه اجرای امور بر عهده مسئولان اجرایی است و اگر ما به مناطق سفر می کنیم، بر آنیم که با مشکلات آشنا شویم و مطالبات و درخواست های مردم را عنوان کنیم و از مسئولان بخواهیم و به نحوی پل ارتباطی مردم و مسئولان باشیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، احداث ۱۵کیلومتر راه جایگزین در گردنه عسل کشان و همچنین احداث یک راهدارخانه قوی و مجهز را یکی از عوامل برون رفت مردم آن منطقه از مشکلات بیان کرد و ادامه داد: تعیین مکانی برای سرریز جمعیتی روستای سرآسید نیز به تصویب رسیده است که مسؤولان شهرستانی باید هر چه زودتر، کارهای اجرایی آن را آغاز کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری همچنین به بیان مشکلات شهرک ولیعصر(عج) منطقه لبد در این شهرستان پرداخت و افزود: در سفرهای قبلی که به این منطقه داشیم، نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب ارسال کردم که در نهایت با لطف و مساعدت حضرت آقا، مبلغ ۳ میلیارد تومان جهت بازسازی راه و شهرک اختصاص داده شد.

وی در ادامه به امور فرهنگی شهرستان و ظرفیت های فوق العاده قوم غیور بختیاری در این منطقه اشاره کرد و بیان داشت: استعدادهای درونی این مردم ستودنی است که نمونه بارز آن، حضور گسترده در مراسمات دینی و مذهبی و در رأس آن ها نماز جمعه است.

رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، استفاده از فرصت ها و ظرفیت های فرهنگی این شهرستان را ضروری بیان کرد و افزود: اگر کارهای فرهنگی به صورت منسجم و گسترده و با محوریت امام جمعه انجام گیرد، به یقین نتیجه خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر این که ارتقاء فکر، فرهنگ و ایمان مردم مهم ترین سد در مقابل تهدیدات دشمن است، تصریح کرد: راز رشد و ترقی جامعه در توجه همگانی به این امور است و همه نسبت به تحقق این معنا، مسئول‏اند؛ بکوشیم که مردم را سر سفره فکر، فرهنگ و ایمان نشأت گرفته از توحید بنشانیم.

در ادامه نیز، حجت الاسلام طباطبایی، امام جمعه کوهرنگ از برگزاری همایش بانوان بختیاری در شهرستان کوهرنگ خبر داد و افزود: این همایش با هدف ارتباط هر چه بیشتر بانوان با سنگر نماز جمعه و تجدید هویت با حضرت زینب در جمعه آینده صورت می گیرد.

وی با اشاره به این که بانوان با پوشش بختیاری در این همایش حضور پیدا خواهند کرد، افزود: انشالله در این همایش، ضمن تکریم روز پرستار، شاخصه های شیر زنان بختیاری نیز عنوان خواهد شد.

در پایان نیز مسؤولان شهرستان کوهرنگ، ضمن بیان مشکلات این شهرستان، از حضور مستمر نماینده ولی فقیه در استان در این شهرستان تشکر و برای سلامتی و طول عمر وی، دعا کردند.

گفتنی است در ادامه نیز امام جمعه و فرماندار شهرستان بن نیز ضمن عیادت از حجت الاسلام والمسلمین نکونام، به بیان مشکلات پرداختند.

انتهای پیام /
مرجع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۱:۱۸

16 Jan 2020