۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۸
کد مطلب : ۱۲۴۲۴

شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از کلام قرآن است/ حفظ گفتمان مقاومت وظیفه امروز ماست

جانشین ولی فقیه در سپاه پاسداران: شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از کلام قرآن است، از وظایف ما در مقابل انقلاب حفظ گفتمان مقاومت و روحیه استکبار ستیزی است.
شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از کلام قرآن است/ حفظ گفتمان مقاومت وظیفه امروز ماست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی جانشین ولی فقیه در سپاه پاسداران در حضور جمعی از معلمان و سرگروه های حلقه های شجره طیبه صالحین با اشاره به سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سالروز عملیات والفجر ۸ معلم را یک شأن ربوبیتی و ارزش و جایگاهش را در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب نقشی تاثیر گذار دانست.

حاجی صادقی از انقلاب به عنوان یک نعمت معنوی یاد کرد و گفت: نعمت دین از بزرگترین نعمت های معنوی است، به اصطلاح قرآن نعمت العظمای خداوند دین است، چون انسان بدون دین یک موجود پست به حساب می آید و این دین است که انسان را به بالاترین درجه می رساند.

وی افزود : انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید ، تولد جدید دین و اسلام ناب بود.

حاجی صادقی بیان داشت: ما قبل از انقلاب هاله ای از دین داشتیم و به قول شهید مطهری "پوسته اسلام را داشتیم ولی محتوای حقیقی اسلام را نداشتم" اگر امروز انقلاب با عزت در دنیا دارد حرف می زند بخاطر نعمت دین است و استکبار جهانی با تمام توان در صدد مقابله با این انقلاب است.

جانشین ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: آخرین تحلیل صدای امریکا از انقلاب و آنچه انقلاب ایران را نگه داشته است، مردم، مذهب و جنگ تحمیلی است. این انقلاب به پشتوانه اصلی خود یعنی مردم توانست به پیروزی برسد.

وی تاکید کرد: مذهب موتور حرکت این انقلاب بوده و همچنین رهبران این انقلاب مذهبی بودند و در مورد جنگ تحمیلی می گویند: در این ۸ سال مردم ایران سنگرنشینی را آموزش دیدند و دشمنان داخلی ایران در این مدت لو رفتند و مردم توانستند در برابر حملات دهه های بعد مقاوم باشند و این هشت سال یک دوره آموزشی برای مردم بود ما باید بخاطر این نعمت از خداوند شاکر باشیم و این شکر گذاری با دفاع و حفظ آرمانها این انقلاب ممکن است.

حاجی صادقی اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از کلام قرآن آیه تبت یدا و زیارت عاشورا است.این انقلاب ارزان به ما داده نشده است و از وظایف ما در مقابل انقلاب حفظ گفتمان مقاومت و روحیه استکبار ستیزی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۸:۲۰

3 Jan 2020