کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از کلام قرآن است/ حفظ گفتمان مقاومت وظیفه امروز ماست

20 بهمن 1392 ساعت 7:58

جانشین ولی فقیه در سپاه پاسداران: شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از کلام قرآن است، از وظایف ما در مقابل انقلاب حفظ گفتمان مقاومت و روحیه استکبار ستیزی است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی جانشین ولی فقیه در سپاه پاسداران در حضور جمعی از معلمان و سرگروه های حلقه های شجره طیبه صالحین با اشاره به سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سالروز عملیات والفجر ۸ معلم را یک شأن ربوبیتی و ارزش و جایگاهش را در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب نقشی تاثیر گذار دانست.

حاجی صادقی از انقلاب به عنوان یک نعمت معنوی یاد کرد و گفت: نعمت دین از بزرگترین نعمت های معنوی است، به اصطلاح قرآن نعمت العظمای خداوند دین است، چون انسان بدون دین یک موجود پست به حساب می آید و این دین است که انسان را به بالاترین درجه می رساند.

وی افزود : انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید ، تولد جدید دین و اسلام ناب بود.

حاجی صادقی بیان داشت: ما قبل از انقلاب هاله ای از دین داشتیم و به قول شهید مطهری "پوسته اسلام را داشتیم ولی محتوای حقیقی اسلام را نداشتم" اگر امروز انقلاب با عزت در دنیا دارد حرف می زند بخاطر نعمت دین است و استکبار جهانی با تمام توان در صدد مقابله با این انقلاب است.

جانشین ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: آخرین تحلیل صدای امریکا از انقلاب و آنچه انقلاب ایران را نگه داشته است، مردم، مذهب و جنگ تحمیلی است. این انقلاب به پشتوانه اصلی خود یعنی مردم توانست به پیروزی برسد.

وی تاکید کرد: مذهب موتور حرکت این انقلاب بوده و همچنین رهبران این انقلاب مذهبی بودند و در مورد جنگ تحمیلی می گویند: در این ۸ سال مردم ایران سنگرنشینی را آموزش دیدند و دشمنان داخلی ایران در این مدت لو رفتند و مردم توانستند در برابر حملات دهه های بعد مقاوم باشند و این هشت سال یک دوره آموزشی برای مردم بود ما باید بخاطر این نعمت از خداوند شاکر باشیم و این شکر گذاری با دفاع و حفظ آرمانها این انقلاب ممکن است.

حاجی صادقی اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از کلام قرآن آیه تبت یدا و زیارت عاشورا است.این انقلاب ارزان به ما داده نشده است و از وظایف ما در مقابل انقلاب حفظ گفتمان مقاومت و روحیه استکبار ستیزی است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12424

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12424/شعار-مرگ-آمریکا-برگرفته-کلام-قرآن-حفظ-گفتمان-مقاومت-وظیفه-امروز-ماست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir