۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۱۲۰۵۰

برگزاری بیش از 170 عنوان برنامه در دهه فجر در شهرستان شهرکرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد از برگزاری بیش از ۱۷۰ عنوان برنامه در طول سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
برگزاری بیش از 170 عنوان برنامه در دهه فجر در شهرستان شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، مهران مرادی با گرامیداشت فرا رسیدن سی و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرستان و حوزه‌های تابعه تشکیل و برنامه‌های متنوع و گوناگونی در جهت بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

مرادی، برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب، تجلیل از مبارزان دوران انقلاب و خاطره‌گویی، برگزاری مسابقات ورزشی، هنری و علمی، سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره شهدا، گردهمایی حلقه های صالحین، کارگاه وبلاگ نویسی، نمایشگاه و کارگاههای پدافند غیر عامل را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری نشست ها و همایش های مختلف در طول دهه فجر اذعان کرد: همایش هایی نظیر زن و سبک زندگی اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی طلیعه ظهور و حکومت جهانی حضرت مهدی(ع) برگزار می گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پخش و نمایش فیلم های جشنواره مردمی عمار، نواختن زنگ انقلاب، رژه موتوری و برگزاری نشست‌های تربیتی، اخلاقی و سیاسی را از دیگر برنامه های حوزه ها و پایگاههای بسیج شهرستان شهرکرد در طول دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۶:۴۹

2 Jan 2020