کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری بیش از 170 عنوان برنامه در دهه فجر در شهرستان شهرکرد

8 بهمن 1392 ساعت 9:33

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد از برگزاری بیش از ۱۷۰ عنوان برنامه در طول سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، مهران مرادی با گرامیداشت فرا رسیدن سی و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرستان و حوزه‌های تابعه تشکیل و برنامه‌های متنوع و گوناگونی در جهت بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

مرادی، برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب، تجلیل از مبارزان دوران انقلاب و خاطره‌گویی، برگزاری مسابقات ورزشی، هنری و علمی، سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره شهدا، گردهمایی حلقه های صالحین، کارگاه وبلاگ نویسی، نمایشگاه و کارگاههای پدافند غیر عامل را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری نشست ها و همایش های مختلف در طول دهه فجر اذعان کرد: همایش هایی نظیر زن و سبک زندگی اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی طلیعه ظهور و حکومت جهانی حضرت مهدی(ع) برگزار می گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پخش و نمایش فیلم های جشنواره مردمی عمار، نواختن زنگ انقلاب، رژه موتوری و برگزاری نشست‌های تربیتی، اخلاقی و سیاسی را از دیگر برنامه های حوزه ها و پایگاههای بسیج شهرستان شهرکرد در طول دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12050

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12050/برگزاری-بیش-170-عنوان-برنامه-دهه-فجر-شهرستان-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir