۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۱۱۹۶۶
همزمان با دهه فجر

بیماران نیازمند شهرکرد رایگان ویزیت می‎شوند

مسئول کانون بسیج جامع پزشکی مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد از ویزیت رایگان بیماران نیازمند این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.
بیماران نیازمند شهرکرد رایگان ویزیت می‎شوند
به گزارش جهانبین نیوز، نعمت‌الله عباسی اظهار کرد: پزشکان عضو بسیج جامعه پزشکی در قالب حلقه‌های شجره طیبه صالحین در مناطق محروم ویزیت رایگان انجام می‌دهند.

وی افزود: این تیم متشکل از پزشکان عمومی، دندان پزشک‌ها، کارشناسان بهداشت محیط، مبارزه با بیماری‌های خاص و مشاوره‌های روانشناسی است.

عباسی یادآور شد: داروهایی که پزشکان این تیم برای ویزیت شدگان تجویز کرده‌اند به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار داده می‎شود.

مسئول کانون بسیج جامع پزشکی مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد با اشاره به بیمارانی که نیاز به بستری شدن دارند، افزود: بیماران ویزیت شده که نیاز به بستری دارند و قدرت مالی مناسبی ندارند به سازمان بسیج جامع پزشکی استان معرفی شده و با معرفی نامه این سازمان به بیمارستان ثابت منتقل شده و تحت درمان قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به خدمات درمانی ارائه شده در بیمارستان ثابت، گفت: این بیمارستان مجهز به تیم پزشکی از جمله پزشک قلب، گوش و حلق و بینی و زنان و زایمان است که به بیماران خدمات درمانی لازم را ارائه می‌دهد.
مرجع : خبرگزاری فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۴:۵۸

5 Jan 2020