۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۱۱۷۶۸

شهرک افسر آباد اردل از کمبود آب رنج می برند + جوابیه

شهرک افسرآباد یکی از مناطق زیبا و گردشگری با بیش از 2400 نفر جمعیت از توابع شهرستان اردل است که از کمبود آب رنج می برند.
شهرک افسر آباد اردل  از کمبود آب رنج می برند + جوابیه
به گزارش جهانبین نیوز، حسین پور دهیار شهرک افسرآباد در در گفت وگو با خبرنگار هفت چشمه گفت: با اینکه این روستا در کنار رودخانه کوهرنگ یکی ازبزرگترین رود های استان قرار گرفته است اما این روستا همچنان از داشتن آب شرب محروم می باشد.
وی افزود:مشکل آب این شهرک مخزن آب شرب آن بوده زیرا این مخزن در سال ۱۳۸۲ برای ۵۰ نفر تعریف شده و در حال حاضر باتوسعه ساخت وساز و افزایش جمعیت در این چند سال به ۲۴۰۰ نفر و ۱۴۰ خانوار رسیده و اکنون این مخزن جوابگوی خانوار نیست و ازمسئولین خاستاریم نسبت به این مشکل هرچه زودتر اقدام کنند.
وی با اظهار ناراحتی از عدم توجه مسؤلین به این روستا افزود : این روستا مستعد برای گسترش باغداری و کشاورزی می باشد و پتانسیل بالایی دارد اما عدم توجه مسؤلین به این روستا باعث شده است اهالی همچنان نسبت به تأمین آب رنج بکشند.
حسین پور اظهار کرد:همچنین اهالی این روستا از نبود جاده اسفالت نیز اظهار گلایه مندی کردند.
دهیار این روستا در این باره گفتند : با اینکه این روستا بالای ۱۵۰خانوار دارد اما متأسفانه هیچ یک از کوچه های این روستا آسفالت نیست و در زمستان برای رفت وآمد بسیار رنج می کشند.
مهندس اسدپور رئیس اداره آب وفاضلاب روستایی شهرستان اردل در پاسخ به این مشکل در گفتگو با خبرنگار هفت چشمه گفت: با توجه به اینکه روستای افسرآباد یکی از روستاهایی است که به شدت مهاجر پذیر است ودر حال حاضر ساختمان سازی جدید انجام شده و در حال توسعه است لوله آب شرب این شهرک نسبت به جمعیت مناسب نبوده و این اداره در نظر دارد با اولین اعتبار خط لوله انتقال ۲ کیلومتری از دزداران به مخزن ذخیره این شهرک را تعویض کند و لوله با سایز بزرگتر ۲ و یک دوم را جایگزین این لوله کند تا مشکل این شهرک از لحاظ کمبود آب شرب حل شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۷:۰۹

1 Jan 2020