کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهرک افسر آباد اردل از کمبود آب رنج می برند + جوابیه

26 دی 1392 ساعت 12:11

شهرک افسرآباد یکی از مناطق زیبا و گردشگری با بیش از 2400 نفر جمعیت از توابع شهرستان اردل است که از کمبود آب رنج می برند.


به گزارش جهانبین نیوز، حسین پور دهیار شهرک افسرآباد در در گفت وگو با خبرنگار هفت چشمه گفت: با اینکه این روستا در کنار رودخانه کوهرنگ یکی ازبزرگترین رود های استان قرار گرفته است اما این روستا همچنان از داشتن آب شرب محروم می باشد.

وی افزود:مشکل آب این شهرک مخزن آب شرب آن بوده زیرا این مخزن در سال ۱۳۸۲ برای ۵۰ نفر تعریف شده و در حال حاضر باتوسعه ساخت وساز و افزایش جمعیت در این چند سال به ۲۴۰۰ نفر و ۱۴۰ خانوار رسیده و اکنون این مخزن جوابگوی خانوار نیست و ازمسئولین خاستاریم نسبت به این مشکل هرچه زودتر اقدام کنند.
وی با اظهار ناراحتی از عدم توجه مسؤلین به این روستا افزود : این روستا مستعد برای گسترش باغداری و کشاورزی می باشد و پتانسیل بالایی دارد اما عدم توجه مسؤلین به این روستا باعث شده است اهالی همچنان نسبت به تأمین آب رنج بکشند.
حسین پور اظهار کرد:همچنین اهالی این روستا از نبود جاده اسفالت نیز اظهار گلایه مندی کردند.
دهیار این روستا در این باره گفتند : با اینکه این روستا بالای ۱۵۰خانوار دارد اما متأسفانه هیچ یک از کوچه های این روستا آسفالت نیست و در زمستان برای رفت وآمد بسیار رنج می کشند.
مهندس اسدپور رئیس اداره آب وفاضلاب روستایی شهرستان اردل در پاسخ به این مشکل در گفتگو با خبرنگار هفت چشمه گفت: با توجه به اینکه روستای افسرآباد یکی از روستاهایی است که به شدت مهاجر پذیر است ودر حال حاضر ساختمان سازی جدید انجام شده و در حال توسعه است لوله آب شرب این شهرک نسبت به جمعیت مناسب نبوده و این اداره در نظر دارد با اولین اعتبار خط لوله انتقال ۲ کیلومتری از دزداران به مخزن ذخیره این شهرک را تعویض کند و لوله با سایز بزرگتر ۲ و یک دوم را جایگزین این لوله کند تا مشکل این شهرک از لحاظ کمبود آب شرب حل شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 11768

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11768/شهرک-افسر-آباد-اردل-کمبود-آب-رنج-می-برند-جوابیه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir