۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۱۱۷۴۰

۶فیلم از حوزه هنری چهارمحال و بختیاری راهی جشنواره فیلم هرات شد

ئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: ۶ فیلم از تولیدات حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به دومین جشنواره فیلم زنان هرات ارسال شد.
۶فیلم از حوزه هنری چهارمحال و بختیاری راهی جشنواره فیلم هرات شد
حجت‌الله شیروانی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: این جشنواره در افغانستان برگزار می شود و فیلمسازان زن و مردان فیلمسازی که با موضوع زنان فیلم ساخته‌اند می توانند در این جشنواره بین‌المللی شرکت نمایند.‏

وی افزود : این جشنواره در بخش های فیلم‌های سینمایی، کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن اثر می پذیرد و به برگزیدگان تندیس و جایزه نقدی اهدا می‎کند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: حوزه هنری استان با دو اثر مستند به نام‌های "دستهای سرد " از محسن باقری دستگردی و "نغمه" از طاهره سلیمانی در این جشنواره حضور دارد.

به گفته وی چهار اثر داستانی نیز با نام های "کلاغه به خونش نرسید" از قاسم اسماعیلی دهکردی ، "نیمه پنهان"و "گواهینامه" از فاطمه برزکار و "ساکنین سرزمین خوشبختی " از مجید ابراهیمیان به بخش فیلم کوتاه داستانی جشنواره ارسال شده اند.

شیروانی افزود: آثار سینمایی فیلم سازان استان پیشتر نیز در جشنواره های بین المللی خوش درخشیده اند چرا که استان چهارمحال و بختیاری در ساخت فیلم کوتاه استعدادهای درخشانی را دارا است.‏

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری با رویکرد جدید در ماه اخیر توانسته بیش از ۱۵ اثر کوتاه داستانی و مستند تولید کند و به جشنواره های مختلف ارسال کند.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۹:۰۴

26 Dec 2019