۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۱۱۷۳۵

استکبار جهانی با تفرقه مسلمانان قدرت بیشتری می‎گیرد

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: هرچه اختلافات شیعه و سنی زیاد شود، اسرائیل و استکبار جهانی در عرصه سیاسی و فرهنگی قدرت می‌گیرد.
استکبار جهانی با تفرقه مسلمانان قدرت بیشتری می‎گیرد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام  صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت، اظهار کرد: وحدت و همدلی در میان مسلمانان، محقق کننده اهداف بلند دین بوده است و دشمنان نیز از وحدت مسلمانان در هراسند.

وی افزود: دلیل اینکه دشمن بر اختلاف‌افکنی متمرکز شده آن است که می داند چه سودی از این اختلافات می‌برد و از وحدت آنان نیز چه ضربه‌های خورده است و دشمن نیز در افزایش اختلافات شیعه و سنی نیز بهانه‌هایی به دست آورده است.

نکونام، عملکرد نادرست برخی کارگزاران در کشورهای اسلامی و افراطی‌گری برخی شیعیان و اهل سنت را دستاویز دشمن برای افزایش آتش اختلافات و گسترش فرقه‌گرایی دانست و گفت: دشمن مشترک شیعه و سنی که همان آمریکا و صهیونیزم است از این اختلاف برای یکه‎تازی خود در عرصه و چپاول اموال مسلمانان سوء‎استفاده می‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری در ادامه سخنان خود با توصیه به علمای شیعه و سنی مبنی بر تاکید بر نقاط مشترک و دوری از گفتن سخنان تفرقه‌آمیز، افزود: هرچه اختلافات شیعه و سنی زیاد شود، اسرائیل و استکبار جهانی در عرصه سیاسی و فرهنگی قدرت می‌گیرد.

امام جمعه شهرکرد اصلاح عملکردها، دوری از سخنان تفرقه آمیز و راسخ بودن بر عقاید با بیان منطقی سخنان و بدون جنگ و دعوا را از راهکارهای تحقق وحدت شیعه و سنی بیان کرد.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۱:۲۳

21 Jan 2020