:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> اتحاد امت اسلامی سبب وحشت استکبار جهانی می‎شود | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۱۱۷۳۴
رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اردل :

اتحاد امت اسلامی سبب وحشت استکبار جهانی می‎شود

امروزه اتحاد امت اسلامی سبب وحشت استکبار جهانی شده به نحوی که آن را وادار به طراحی پروژه‌های اسلام ستیزی و مسلمان کشی کرده است.
اتحاد امت اسلامی سبب وحشت استکبار جهانی می‎شود
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه اظهار کرد: وحدت شیعه و سنی تنها مختص به زمان خاص نیست بلکه در همه زمان‌ها این همدلی و همگرایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه قرآن کریم از مشترکات دینی اهل تسنن و تشیع است، افزود: هفته وحدت بستر مناسبی برای محبت، همدلی و بیان مشترکات و بر حذر شدن از اختلافات در میان شیعه و سنی است.

احمدزاده با بیان اینکه بهترین راهکار در مقابل دسیسه‌های دشمنان روشنگری در میان جامعه است، تصریح کرد: روشنگری در رابطه با سوء‌استفاده‌هایی که از احساسات پاک جوانان مومن می‌شود یکی از رسالت‌های مهم علما شیعه و سنی است.

رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اردل، امام علی(ع) را منادی بزرگ وحدت دانست و خاطرنشان کرد: امام علی(ع) حفظ اصل اسلام را یکی از ضرورت‌ها می‌دانست و همواره بر یکدلی و وحدت میان مسلمانان تاکید داشت و امروز برای پیروزی حق علیه باطل وظیفه هر مسلمانی است که ریشه اختلافات را کنار بزند و با وحدت و همدلی تا انقلاب حضرت مهدی (عج) این انسجام را حفظ کند.

انتهای پیام/
مرجع : هفت چشمه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۷:۳۲

18 Jan 2020