۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۱۱۷۳۳
نماینده مردم شهرکرد:

وحدت مسلمانان توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی می‎کند

بر هر مسلمان آزاده و فهیم است که با وحدت و همدلی اتحاد میان مسلمانان را استحکام بخشد تا دشمنان اسلام و مسلمین نتوانند خللی در صفوف متحد مسلمانان به وجود آورند.
وحدت مسلمانان توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی می‎کند
سعید زمانیان در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: خداوند متعال با خلقت حضرت محمد(ص) راه راست بندگی را در جهان خلقت پیش روی بشریت گذاشت.
وی افزود: حضرت محمد(ص) برترین مخلوق خدا که با نور رحمانیت خویش برترین کتاب آسمانی، قرآن کریم را برای هدایت بشریت به یادگار گذاشت.

زمانیان تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) همه را به برادری و برابری دعوت کرد و ارزش والای انسانی را تقوا قرار داد و انسان را از قید بردگی و جاهلیت نجات داد و او را در صراط انسانیت قرار داد او که عرب و عجم را با همدیگر دانست، ارزش هر انسان را به تقوای او دانست.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت وحدت مسلمانان جهان تاکید کرد و گفت: دنیای استکبار به خصوص رژیم نژادپرست صهیونیستی و جاهلان سلفی وهابی به سرکردگی آمریکای جنایتکار سعی دارند با ایجاد تفرقه و نسل کشی میان مسلمانان و کشورهای اسلامی برادری و برابری را در جهان از بین ببرند.

زمانیان خاطرنشان کرد: برهمین اساس بر هر مسلمان آزاده و فهیم است که با وحدت و همدلی اتحاد میان مسلمانان را استحکام بخشد تا دشمنان اسلام و مسلمین نتوانند خللی در صفوف متحد مسلمانان به وجود آورند.

وی افزود: در سایه وحدت و همدلی مسلمانان می‎توان به اهداف والای خود دست پیدا کرد و ریشه استکبار و ایادی آن را خشکاند.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۹:۱۴

3 Mar 2020